Gå til innhold

Chrome blir enda raskere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Skulle gjerne ha hatt versjonsnummeret også i artikkelen.

4.1.249.106

 

Forøvrig driver jeg litt og hopper mellom Firefox og Chrome etter hvert som versjonene kommer ut. Og akkurat nå så ser det ut til at jeg faller tilbake på Chrome for en stund igjen. Hastigheten er faktisk såpass merkbar at den blir utslagsgivende.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha hatt versjonsnummeret også i artikkelen.

4.1.249.106

 

Forøvrig driver jeg litt og hopper mellom Firefox og Chrome etter hvert som versjonene kommer ut. Og akkurat nå så ser det ut til at jeg faller tilbake på Chrome for en stund igjen. Hastigheten er faktisk såpass merkbar at den blir utslagsgivende.

4.1.249.1064 står det hos meg.

Lenke til kommentar
Vel, greit nok at den blir enda kjappere, men det interessante er om javamotoren faktisk nå scripter riktig, kjenner til flere sider Chrome ikke funker på pga. javamotoren ikke funker i forhold til standarder.
Er jo vel å greit det men så er det da tross alt BETA/DEV det er snakk om og ikke stabile utgaver.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...