Gå til innhold

Multifunksjonell medieavspiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var da ikke akkurat imponerende støtte for filformater... Tror faktisk ikke jeg har en eneste av dem på min pc, bortsett fra mp3, ogg og jpg. Tror ikke jeg gidder å kjøpe en slik boks for å kunne vise bilder på tv-skjermen, ihvertfall ikke hvis jeg må ha en ekstern harddisk koblet til i tillegg...

merkelig produkt

Lenke til kommentar

Fin oversettelse av pressemeldingen til AVerMedia det her.. Skjønner ikke hvorfor man orker lansere slike utdaterte produkter. Og skjønner hvertfall ikke hvorfor man orker gi de mediaoppmerksomhet. Er omentrent like spennende som å lese om nylanserte DVD-spillere.

Lenke til kommentar

Synd at den er begrenset til 720p og at den ikke har nettverksport. Prisen var fantastisk, men det hjelper lite når produktet har såpass store svakheter.

Hdmi er begrenset til 720p, men det virker som videofilene må være under det. xvid på 640*480

 

Fin oversettelse av pressemeldingen til AVerMedia det her.. Skjønner ikke hvorfor man orker lansere slike utdaterte produkter. Og skjønner hvertfall ikke hvorfor man orker gi de mediaoppmerksomhet. Er omentrent like spennende som å lese om nylanserte DVD-spillere.

Man lanserer slike produkter p.g.a. at verden er ikke fylt med pappa-gutter med Blue-Ray og 50" full-HD TV på gutterommet sitt. Pappaen din trenger ikke å kjøpe denne til deg ;)

DVD er fortsatt størst og det er mange år til Blue-Ray tar igjen DVD.

 

 

 

Lenke til kommentar

Man lanserer slike produkter p.g.a. at verden er ikke fylt med pappa-gutter med Blue-Ray og 50" full-HD TV på gutterommet sitt. Pappaen din trenger ikke å kjøpe denne til deg ;)

DVD er fortsatt størst og det er mange år til Blue-Ray tar igjen DVD.

 

Og hva feiler det så deg? Jeg kritiserer produktet fordi det er teknisk utdatert før det blir lansert, og da er det ganske lite interessant for noen å lese om slike produkter. Det finnes mange alternativer som er overlegen denne udugelige mediaspilleren. Sammenligningen min med DVD er ganske åpenbar hvis du orker bruke et par kalorier på å tenke deg litt om. Selv om DVD fortsatt har stor markedsandel så betyr det ikke at det er rasende festlig og lese om de nye DVD-spillerene til Pioneer. Det er gammel teknologi og de byr ikke på noen form for nyhetsinteresse.

 

At du klarer å vinkle dette til at jeg er en pappagutt er jo noe søkt spørr du meg. Men man vel ikke forvente annet fra en rasehater som deg. Bare fordi du ble mobbet som liten og har problemer med å finne din plass i samfunnet trenger du jo ikke være så sinna.

 

(Se jeg klarer også være usaklig.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

...

Selv om DVD fortsatt har stor markedsandel så betyr det ikke at det er rasende festlig og lese om de nye DVD-spillerene til Pioneer. Det er gammel teknologi og de byr ikke på noen form for nyhetsinteresse.

...

Vel - ALLE har forskjellig interesse... JEG for min del leser mer enn gjerne tester om nye DVD-spillere fremfor BlueRay, da jeg aldri kommer til å ha en BlueRay-spiller i mitt hus.

 

Ja, idiotisk vil sikkert du si - totalt unødvendig vil heller jeg påstå.

En ting er å være usaklig, noe annet er å være trangsynt og egosentrisk :)

 

Når det gjelder akkurat denne boksen her så klarer jeg meg nok veldig godt uten - men ser ikke problemet i at det skrives en artikkel om det.

 

F.eks NetBooks er totalt uinteressant for MEG, men jeg ser da likevel at det kan være et produkt som kan interessere mange.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

"WD TV HD Mini Media Player", som er lik eller bedre enn denne, koster 211,- på Amentio... Funker perfekt som mediaspiller for barnerommet: 1 stk 16GB pinne med alle barnefilmene krympet fra DVD til divx. Enkel å bruke, ingen mekaniske deler, ingen støy, ingen varme. Joda, til sitt bruk er slike små bokser absolutt verdt å snakke om, men helst når det faktisk kommer noe nytt :new_woot:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...