Gå til innhold

Opera blir mer stabil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vanligste forslaget for problemer ved innlogging på Facebook,Gmail osv har vært å slette cookies.

 

Den ene maskinen min nektet å laste Gmail de første 20 minuttene etter oppdateringen i går, men så virket alt igjen.

 

Dessverre har 10.52 ikke fikset problemene mine etter 10.50 med at Opera fryser periodisk, dette varer 5-45 sekunder. Har prøvd å slette cache uten at det hjalp. Har lest rykter om at det kan være pga Opera Link som skal synkronisere seg?

Lenke til kommentar

Nei, har MS Security Essentials hjemme og Forefront på jobb. Ingen ekstra firewall utenom operativsystem. XP Prof. SP3 Norsk.

 

Jeg bruker også XP Pro SP3 og Opera Link, men har ingen frys. Kanskje du kan prøve å isolere problemet ved å skru av plugins (F12) og/eller real-time protection for antivirus.

Lenke til kommentar

Har to disker i den ene i stua (64GB SSD + 750GB HDD), men Opera bruker kun SSD. Alt annet fungerer uten frysing, og harddisklyset blinker normalt.To bærbare pluss jobbmaskinen har kun en disk, men alle fire har samme problem.

Når Opera fryser kan jeg åpne andre programmer mens jeg venter på at Opera skal respondere igjen. IE fungerer normalt, akkurat som Opera gjorde før...

Jeg har mistanke til Opera Link, problemet opptrer oftere når to maskiner er i bruk samtidig, og det lille grønne ikonet ser ofte ut til å være animert når Opera fryser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...