Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!


fanelli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner med å starte på finansstudiet i Nydalen til høsten. Rundt to uker til jeg får svar.

 

Jeg har allerede ordnet meg studenthybel på Bjølsen Studentby. Har ca. 45 konkurransepoeng, så jeg håper jeg kommer inn; ellers må jeg saumfare "restetorget" til høsten. :whistle:

Endret av Muzungu
Lenke til kommentar

Jeg har gjort 9 av de eksamensoppgavene. Tenkte å gjøre 2- 3 til.

Begynte på Forbruker i går. Merker jeg er litt sent ute der. Vet jeg står i sistnevnte, men tenker at dette er et av fagene jeg kan få god karakter på. Derfor er det litt kjipt at jeg er så sent ute. La for mye vekt på Org.

 

Har du tenkt å lese på forbruker? Hvordan planlegger du å gå frem da?

Lenke til kommentar

Jeg har også gjort 9 av de eksamensoppgavene, holder på med eksamens oppgave 10 nå, men jeg fatter lite av det..

 

Oiii, Ja, litt sent ute ;)

Jeg begynte i sist uke da, men jeg har øvd ganske bra denne uken.

Så hadde vi oppsummering på skolen idag om hva som var viktig å kunne, og jeg følte jeg hadde roen på de fleste temaene der :)

Jeg skal bare lese masse på foilene som er lagt ut, så skal jeg lese de to casene og refleksjonsoppgavene, gå igjennom det ihvertfall EN gang hver dag fremmover nå.. Og er det noe jeg føler meg veldig usikker på så er det bare å lese ekstra på det..

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at vi får 3 av dem, og at vi skal svare på 2 av dem. Derfor satser jeg litt, og gjør 12 av dem :)

 

Har noen flere begynt å lese? Hvordan ligger dere ann?

 

Men det er lite sannsynlig for at vi får enkle oppgaver som 2 og 3 om motivasjon og emosjon. Hva tror du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...