Gå til innhold

Guide: Skreddersy Opera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tror jeg må være forskjellig fra PC til PC da. Kjører 10.51, har som oftest oppe over 10 faner om gangen, og merker ingen problemer.

Eneste problemet jeg merket var at en oppdatering til Flash ikke virket skikkelig, noe som gjorde at Youtube ikke virket. Men problemet er borte nå.

Har også noen problemer med Fronter, men det er vel det eneste, og min erfaring er at 10.51 virker bedre på flere sider enn de forrige versjonene.

Lenke til kommentar

Bruker 10.51, har 36 faner oppe nå, ikke noe problem med det, har vert noe tull med flash, men det ordnet seg etter jeg oppdaterte den..

 

Jeg har flyttet fanene fra topp til høyre, funker supert når man skal ha mange faner oppe! plass til ca 40 faner der man kan lese hva fanene er for noe :p på en 16:10 24" det da.

Lenke til kommentar

Jeg har og mine til venstre, mens jeg har menyen med bokmerker/notes etc til høyre (F4). Bruker 10.51 og har som regel 10-20 faner opp til enhver tid uten problemer. Kjører Windows 7 x64.

 

Veldig bra guide. En guide for effektiv bruk av Opera kan også være en idè. Jeg har brukt Opera i mange år fordi den i praksis er den raskeste med mouse gestures, hotkeys og andre smarte funksjoner.

Lenke til kommentar

har et lite problem. når jeg instalerte opera og rota med innstillingene da valgte jeg at internetsider skulle strekkes ut/ sentreres slik at jeg ikke fikk et stort ubrukt felt på ene sia av skjermen, men dette fucker seg til på noen nettsider og klarer faen meg ikke finne hvor jeg endrer tilbake :p . og ja vet det sikkert er en helt åpenbar plass men har gitt opp å finne selv

Lenke til kommentar

... har som regel 10-20 faner opp til enhver tid uten problemer. Kjører Windows 7 x64...

 

Kan man få Win7 til ikke å "se" hver eneste fane som et separat program i oppgavelinjen? Ønsker å kunne bytte tilbake til nettleseren uten å måtte velge hvilken fane det skal byttes til...

Lenke til kommentar

Ca 50 faner.

post-123709-1272205595,7861_thumb.png

 

Slik ser det ut hos meg. + Litt reklamering... Hirr hirr.

 

Går bare lekkert...

Firefox og Opera takler mange faner bra. Der er Firefox best synes nå jeg.

 

Chrome takler ikke mange faner. Da begynner PC'en og lagre i pagefilen på hardisken grunnet høyt minneforbruk.

Så dermed er det en faner du ikke har besøkt på lenge tar det en god stund før den åpnes i Chrome.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Ca 50 faner.

Går bare lekkert...

 

Foretrekker Maxthon, den viser ikke fanene som egne vinduer i oppgavelinjen; det er dermed ingen "valg" som må gjøres når man skal tilbake til nettleseren fra et annet program; det er slik jeg vil ha det.

 

Vet hvordan man får dette til med Opera?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...