Gå til innhold

Ekstreme Dell-mobiler lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Noen som har formeninger om eventuelle lanseringsdatoer? Snakker vi 2010 eller 2011?

Tror det er snakk om 4. kvartal 2010.

 

Dell Lightning ser episk ut :D Definitivt min neste Windows Phone!

Lenke til kommentar

Enig i at Lightning ser meget spennende ut, og den legger seg nok inn på lista over mulige WP-telefoner, men det er ett par ting som er litt usikre.

 

- Tastaturet, skulle helst sett at det var en landscape slider, men er mulig at ting endrer seg når jeg får prøvd delefonen.

 

- Lagringskapasiteten, 1GB internt? Virker litt lite, og 8GB microSD? Jeg trodde at Microsoft ikke ønsket utvidet lagring på WP7, kan det være at Dell vil bruke de interne 1GB for operativsystemet, og så bruke microSD for apps og media? Isåfall er det en smart løsning da folk kan oppgradere lagringskapasitetenom de ønsker det.

 

Men en ting som skurrer litt er at de har brukt Zune grafikken på skjermen og ikke WP7.

 

En annen ting som bør nevnes er Dell Looking Glass. Assosierer denne også med ZuneHD pga knapper og tekst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Men en ting som skurrer litt er at de har brukt Zune grafikken på skjermen og ikke WP7..

De bruker Zune HD UI'et i Zune-spilleren på WP7. De bildene fra Zune UI'et er fra pressefoto av Zune HD. Så de bruker definitivt Metro, som er WP7 UI'et :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...