Gå til innhold

Oppgraderinger fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har fått til å oppgradere via NPS enda?

Har fulgt med på artiklene både her og på andoidforums nå de siste ukene, men etter hvert forsøk får jeg fortsatt bare beskjeden "Oppdatering ikke nødvendig" som jeg har forstått at flere brukere får.

Spica'en min kjører 1.5 "Cupcake" firmware, så ettersom oppdateringen skal være tilgjengelig nå finner jeg det frustrerende at det fortsatt ikke går.

Lenke til kommentar

Har samme problem jeg også, har prøvd samtlige versjoner av NPS (New PC Studio for de som lurer), og får beskjed om at oppgradering ikke er nødvendig.

 

Når jeg var på Elektrofil-messa i Oslo i helga prøvde jeg også noen Galaxy Spica-telefoner, og disse hadde 2.1!

 

Sjekker dere fakta før dere legger ut nyheter som dette, amobil?

 

Oppdateringen er nevnt på de norske nettsidene til Samsung også...

 

Oppgrader din Galaxy Spica: F.o.m. 19. april kan du oppgradere din Galaxy Spica i5700. Programvareoppdateringen innebærer at grensesnittet forbedres til TouchWiz 3.0, startskjermen blir enklere å skreddersy, du får raskere tilgang til favorittgrupper og opptil 9 skjermer for widgets, forbedrede funksjoner for håndtering av kontakter, kamerazoom, fotoprogram og geotagging, samt ActiveSync og Bluetooth 2.1.

Klikk her for å oppgradere din Galaxy Spica

Endret av purity
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd denne utgaven av NPS også, 1.5.0 AC4.

 

http://www.4shared.com/file/254389058/fefca873/New_PC_Studio_Install_150AC4.html

 

Den så ut til å fungere ganske bra med Windows 7, driverne ble i alle fall installert slik de skulle, og vinduene ble ikke kuttet slik som i de andre versjonene. Ellers funker driverne fra Samsung Kies ganske bra i Windows 7. Det kan lastes ned her.

Endret av purity
Lenke til kommentar

Forsøket på annen pc med Vista ga ikke andre resultater.

Selv kjører jeg Windows 7 Ultimate 64bit, og bruker NPS 1.5 AC4.

Etter det jeg har hørt ang Kies så fungerer ikke den før du har 2.1 på telefonen. Føler forbrukerene blir motarbeidet i alle ledd.

Lenke til kommentar

Det som er pinlig svakt er at når jeg ringer samsung-support så sier de at oppdateringen ble lagt ut for alle på mandag.

Da jeg ber han om å sjekke opp dette med ansvarlige for saken så sier de at det kan hende at oppdateringen ikke kommer ut før på fredag for operatørlåste telefoner.

 

Jeg bare, hallo? Jeg har ingen operatørlåst telefon, og har prøvd samtlige versjoner på samtlige OS.

 

Han bare: Okej, men da får du bare prøve til fredag.

 

Minner meg kraftig om HTC-support dette her.

Lenke til kommentar

Sendte en mail til Samsung i går kveld, og fikk dette til svar i dag.

 

Hei

 

Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic.

 

Vi har nå fått beskjed at opdatering for android 2.1 er tilgjengelig via

Samsung pc studio.

 

Får bare vente og se om det er sannhet i ordene og prøve å oppdatere nok en gang når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Har spurt litt rundt jeg også. Jeg holder en knapp på at de operatørlåste variantene blir tilgjengelig i morgen! Grunnen til at slike kan ta litt lengre tid, er blant annet fordi operatørene ønsker å ha egne snarveier, kanskje noen programmer, osv, forhåndsinnstallert.

 

Hvis jeg får til i New PC Suite i morgen skal jeg poste nøyaktig hva jeg gjorde her :)

 

EDIT: "de" = "operatørene"

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar

Fikk mail fra Samsung kundeservice i dag jeg også:

 

Hei

 

Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic.

 

Den skal være kommet ut i dag 22.04.10. Om ikke vil den komme de nermeste dagene.

 

 

 

Med vennlig hilsen

Samsung support

 

Så da satser jeg på å få oppgradert så snart som mulig!

 

Angående NPS så burde vell egentlig ikke versjonen av denne ha så mye å si på om en får oppgradert eller ikke? NPS 1.5.0 AC4 fungerte perfekt for meg i Windows 7, så satser på å prøve den når jeg prøver å oppgradere i kveld.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...