Gå til innhold

Raske og robuste minnepinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv foretrekker jeg størrelsen på Pretec i-Disk Bulletproof. Vanntett og skuddsikker. Og en mye mer bukselommevennlig størrelse på den. Så får det bare gå at den ikke er vanntett ned til 200 eller tåler en tur i mikrobølgeovnen.

 

Hvis noen butikker her bare kunne ta in 32GB versjonen...:/

 

Pretec_i-Disk_Bullet_Proof_size_10.jpg

 

 

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg er meget fornøyd med min Survivor (fra den første serien). Den har tålt mangfoldige kast inn i murveggen i klasserommet og hvis jeg mister den i vannkokeren så vet jeg den tåler det også.

Lenke til kommentar

Hvis enhetens hulrom har blitt fylt opp med noe som ikke krymper eller utvider seg ved varme og trykk (så fryktelig mye) og gjør selveste USB pluggen vanntett ved og bare vise lederne som så er korrosjonsfrie ved vanlig behandling som feks saltvann, så overlever den nok en tur til helvette (hvis det ikke er så varmt da) og en tur til rommet.

 

PS: Dessuten snør det i helvetet nå. Fordi jeg har fått rydda rommet mitt.

 

Minnepinnen skal være svært robust, den er plassert inne i et aluminiumsrør som skal være av samme type som flyindustrien benytter.

 

Hirr hirr! Aluminium er aluminium. Har aluminiumen vært blandet med noe kaller man jo det legering og da får metallet et nytt navn og egenskaper.

Tror det er noen på PR avdelingen som går: Derp Herp Aluminium Durrrrrrrrrrrr Airplanes HerpaDerp.

 

Samme som kirurgis stål på en stekepanne! HAHAHAHA! Ble jo avslørt også av FBI.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...