Gå til innhold

NIS 2011 klar i betaversjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norton Norton, får håpe de inderlig har gjort noe med den idioti buggen som hindrer skjermbeskytter å slå seg på!:hrm:

 

Men et eller annet idiotisk påfunn må de jo finne på, lurer på hva i 2011 versjonen.

 

Men men, jeg bruker forresten Kaspersky sin i stedet, ingen idioti bugs der i gården.... :innocent::w00t:

Lenke til kommentar

Norton Norton, får håpe de inderlig har gjort noe med den idioti buggen som hindrer skjermbeskytter å slå seg på!:hrm:

 

Men et eller annet idiotisk påfunn må de jo finne på, lurer på hva i 2011 versjonen.

 

Men men, jeg bruker forresten Kaspersky sin i stedet, ingen idioti bugs der i gården.... :innocent::w00t:

 

 

Morro, klage på Norton for så å si du bruker Kasperspy. Klassisk :)

Lenke til kommentar

Norton har forbedret seg, download insigth er utrolig effektiv litt juksende i ossen den opperer med at den sier at alle filer den ikke vet om er potensielt farlige " sant men de kunne være mer spesifike ", har ALDRI LIKT NORTON, tar kaspersky men skal si dette selv om jeg er en Kaspersky/Eset/Comodo fan

 

NIS 2011

- Ikke tung på RAM

- Utrolig forbedret definisjoner

- Skanner alle filer som lastes ned og advarer deg

- Fint interface

- De skal ha trekk for og ha en treg skan på nedlastbare filer ettersom viruset kan allerede ha stjålet infoen din før du rekker og desinfisere Pcn.

 

 

Om Norton fortsetter dette vil de nok bli blant de 3 beste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...