Gå til innhold

Test: Corsair Flash Voyager GTR 32 GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en sånnen (64GB) for et par dager siden, og jeg skal skrive under på at den er vesentlig raskere enn GT versjonen på småfiler.

 

Kopierte over Adobe CS4 Master collection over på GTR sticken, og det gikk som en drøm. Med GT sticken måtte du nesten sette av en dag for å være sikker :p

 

 

Lenke til kommentar

Ytelsen er god så langt USB 2 går, men burde ikke nye raske minnepenner komme med USB 3 i 2010?

I forhold til prisklassen burde det fint være mulig å lage en slik med USB 3 som klarer 100MB/s (les). ONFI 2.0 støtter 133MB/s på èn kanal, så det er ikke så komplekst å implementere heller.

32GB SSDer selv av så lav kvalitet som første generasjon JMicron klarte jo over 100MB/s les og 50MB/s+ skriv (sekvensielt...)

Lenke til kommentar

GTR... Skal tro om den er i slekt med Nissan sin R35 GT-R?

Minnepinne med firehjulstrekk og turbo :p

 

Men fra spøk til revolver, flott at man får visse moduler med fart i, men USB begynner vell å holde igjen og USB3 ser visst ut til å bli litt AMD sided om man ikke anskaffer seg kontrollerkort.

Lenke til kommentar

haha, herlig bilde :D Sikkert rask minnepenn, men.. venter heller til usb 3.0 kommer ut :whistle:

Stiller meg bak og synes bildet var ekstremt godt hehe. Men det illustrerer også litt hvorfor jeg sluttet å kjøpe dem.

 

En portabel virtualiseringsapplikasjon med et image og vips åpner en del muligheter seg.. Finnes dette?

Utfordringen blir vel hvertfall nettverksbiten uten å ha tilgang til å gjøre noe på vertsmaskinen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...