Gå til innhold

Alt For Norge - Serie på TV Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på det og synes det var et artig program, men jeg blei litt brydd og flau på vegne av nordmenn når de stakkars amerikanerne gikk rundt og spurte fremmede norske på gata om hvor de kunne få kjøpt en duk og i typisk norsk stil hastet bare alle videre uten så vidt å ense dem.

Lenke til kommentar

Synes Clinton er kul jeg :D xD

 

syns dette er det bedre som kan tilbys av reality tv i Norge.

men håper de som ikke vinner kan i det minste få kontaktadresse osv til slektningene sine, men må ta reisen på egen regning

De får helt sikkert det... kan jo ikke nekte dem å få vite hvor familien bor, heh :p

 

 

Men, hvis de skal bli "ekte nordmenn" så burde de vel også oppleve vinter? :hmm:

Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar

Så på det og synes det var et artig program, men jeg blei litt brydd og flau på vegne av nordmenn når de stakkars amerikanerne gikk rundt og spurte fremmede norske på gata om hvor de kunne få kjøpt en duk og i typisk norsk stil hastet bare alle videre uten så vidt å ense dem.

 

square heads.

Det er det vi er :)

 

Men programmet, fantastisk. Her har TVN truffet en gedigen spiker og banket den inn med et presist slag. Blir de resterende episodene like bra så er det bare å glede seg.

 

syns dette er det bedre som kan tilbys av reality tv i Norge.

men håper de som ikke vinner kan i det minste få kontaktadresse osv til slektningene sine, men må ta reisen på egen regning

 

De får informasjon etter at den enkelte deltaker har gått ut.

Lenke til kommentar

Så på det og synes det var et artig program, men jeg blei litt brydd og flau på vegne av nordmenn når de stakkars amerikanerne gikk rundt og spurte fremmede norske på gata om hvor de kunne få kjøpt en duk og i typisk norsk stil hastet bare alle videre uten så vidt å ense dem.

 

Etter det jeg har opplevd så er det lettere å få hjelp i Oslo enn Stavanger, og første episoden bare fikk meg til å tro dette enda mer. Selv om det sikkert bare er tilfeller.

 

Liker dette programmet godt. Skjønner ikke hvorfor dette er tenkt på før, spesielt når vi har kjørt så mange runder med andre reality-programmer.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...