Gå til innhold

Mer gratis Nokia-navigasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er da snakk om fotgjenger- og bilnavigasjonen fra Nokia, andre tilleggstjenester for navigasjon vil være tilgjengelig via betalinga
Nokia sier også at alle deres fremtidige smarttelefoner vil komme med full gratis ”walk-and-drive”-navigasjon.

 

Dette har vært gratis nå i flere måneder..

 

Man får også muligheten til å bruke kartene i offline-modus

 

Dette har vært en mulighet siden Ovi map har vært i beta stadiet...

 

Peroy.. Anbefaler deg å rette opp i dette :)

Lenke til kommentar

Det er veldig bra at Nokia har gjort denne appen tilgjengelig gratis. Og den fungerer også veldig bra, så lenge du lar den ha kontakt med nettet. Men hvis du drar til utlandet, og skrur av telefonens tilgang til pakkedata, da klarer ikke appen å finne ut hvor den er, samme hvor lenge du venter på fix. Da er den rett og slett VERDILØS!

Lenke til kommentar

Så bra at det funker som smurt for dere da. Det jeg gjorde var å skru av tilgang til lokaliseringsmetodene "Assistert GPS" og "Nettverksbasert" under Lokalisering, slik at den bare kunne benytte innebygd GPS. Så reiste jeg til et land langt borte, og ikke f.. om den fant ut hvor jeg var. Ikke Google maps heller, for den saks skyld. Med en gang jeg var hjemme igjen og skrudde på de to manglende lokaliseringsmetodene, begynte den å funke igjen.

Lenke til kommentar

Jeg kan herved bekrefte at oppdatering fungerer også for N82/N95 og andre FP1 modeller. Men da må man ha en "åpen" device (dvs hellox mod). Er bare å søke på "Ovi Maps 3.03 fp1 hacked" og finner man frem :) Fungerer greit, men gui "blinker" når kartet beveger seg. Ikke så stor sak egentlig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...