Gå til innhold

CA kutter 1000 stillinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er kildene til artikkelen, og jeg ikke hvorfor cloud skal være så ille for CA, de lager jo stort sett programvare som installeres på servere.

 

"Cloud-begrepet kommer definitivt til å skape en del utfordring for softwarebransjen som i mange tilfeller lisensierer basert på prosessorkjerner eller andre fysiske enheter. "

 

Sier ikke dette deg hvorfor?

Lenke til kommentar

Hvor er kildene til artikkelen, og jeg ikke hvorfor cloud skal være så ille for CA, de lager jo stort sett programvare som installeres på servere.

 

"Cloud-begrepet kommer definitivt til å skape en del utfordring for softwarebransjen som i mange tilfeller lisensierer basert på prosessorkjerner eller andre fysiske enheter. "

 

Sier ikke dette deg hvorfor?

Han spurte om kilden, ikke hvor i teksten han hadde gått glipp av noe vesentlig. Men det var vel vanskelig å forstå. Kilder er jo ikke så viktig i klipp/lim/google-translate artikler til hw.no.

Lenke til kommentar

Hvor er kildene til artikkelen, og jeg ikke hvorfor cloud skal være så ille for CA, de lager jo stort sett programvare som installeres på servere.

 

"Cloud-begrepet kommer definitivt til å skape en del utfordring for softwarebransjen som i mange tilfeller lisensierer basert på prosessorkjerner eller andre fysiske enheter. "

 

Sier ikke dette deg hvorfor?

Servere kjører ikke på magi og godt humør, som blåbær sier, om de leverer programvare til servere burde de vel ikke bli så utfordret av cloud.

Lenke til kommentar

Helt uavhengig av om de er "truet" av cloud computing eller ikke så er det helt normalt at man i en større organisasjon har en omorganisering og trimmer staben ned til det optimale for å sikre fremtidig profitt i selskapet. Det er nok flere enn en grunn som ligger bak dette, jeg vedder på at det å si opp 1000 ansatte her fikk aksjene til å skyte litt i været fordi det viser at selskapet er frempå. Men kun med bakgrunn i posten til Jan Aril Sigvartsen her så er det litt meningsløst å diskutere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...