Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det fins ingen unnskyldning for å lage en dårlig burger, det er rett og slett utilgivelig. Jeg får ta med meg stekepanna neste år og vise folk hvordan man steker og komponerer en glimrende burger på rundt 3 minutter.

 

Hva blir det neste, at grandisen er dvask og vassen?

Lenke til kommentar

Synes egentlig organisatorene bak TG burde tenke i nye baner. De har medic-gjeng, amentio butikk - men ikke noe ordentlig matservering. For fanken, ta vare på nerdene. Servèr/selg noe skikkelig mat til dem. Cola + burgere hele påsken er ikke en bra TG-diett. :)

 

(Merk. Har aldri hadd tid/mulighet til å dra på TG selv, og nå er jeg egentlig litt for gammel. :roll: )

Lenke til kommentar

Synes egentlig organisatorene bak TG burde tenke i nye baner. De har medic-gjeng, amentio butikk - men ikke noe ordentlig matservering. For fanken, ta vare på nerdene. Servèr/selg noe skikkelig mat til dem. Cola + burgere hele påsken er ikke en bra TG-diett. :)

 

(Merk. Har aldri hadd tid/mulighet til å dra på TG selv, og nå er jeg egentlig litt for gammel. :roll: )

 

Ja, jeg hadde mistenkt deg for å være pedofil hvis du kom.

Lenke til kommentar

Det er en liten sjappe som selger kinesisk og har pizza buffe for en rimelig penge som ligger en 10minutts gange unna der i Hamar. Spiste der før buffen (kl 16) på torsdag var det vel, og da var det stille og rolig der. Herlig.

 

Litt offtopic; Hva er greia med at ungdommer går å dusjer med klær på, på tg?

 

VinterUlv, det er flere voksne mennesker på tg. I år gjorde også Creativia crewet et godt stykke arbeid med demo området hvor det var sofaer/chillout område rundt demo/scene sitteplassene, samt prosjektor etc. Dette var i grunn ganske koselig, men uvant for tg å være.

Håper det kan bli en tradisjon videre for tg!

Lenke til kommentar

Ordnet meg pasta middag på torsdagen på TG, makaroni i pesto med sopp, selskapserter og skinke. Digg middag. Når det er sagt så er veldig veldig veldig mye galt med TG. det er ekstremt vanskelig å få laget seg noe ordentlig mat, ikke blir det servert god mat der, og ikke er det mulig å lage virkelig god mat der heller.

 

Hygienen er helt forferdelig på gutte doene. Man må stå i kø i et kvarter hvis man skal bæsje, og pissoarene er fylt med snus og kondomer med ymse innhold. Det er også et støy nivå av dimensjoner på TG. Når ble det kult å ha med seg anlegg for å plage andre med den mest bedritne teknomusikken du kan finne? Første og siste gang på TG for min del. Svært lite bra med arrangementet.

Lenke til kommentar

Ja, jeg hadde mistenkt deg for å være pedofil hvis du kom.

 

Seriøst? Jeg kunne faktisk tenke meg å ta en tur for å lære litt hva ungdommen er opptatt av og kanskje lære bort litt om hvordan det var med hullkort, hullbånd osv i gamle dager, men hvis alle tror du er pedo så er det jo bare å glemme det. :nei:

Lenke til kommentar

Det er jo muligheter for å booke seg inn på pensjonat da. Noe jeg kunne tenkt meg å gjort om for neste år. Det er for slitsomt med som her nevnt i tråden, den mest bedritne musikken og støy nivå.

 

Jeg finner det også jævlig rart at folk skal gå på driteren som er i dusjene, uten at de skal ta seg en dusj. Akkurat som folk som dusjer ikke skal evt barbere seg osv. ie Man er i "køa" om man skal i dusjen synes jeg. Men folk gir jo en god fan.

 

Det TG trenger er kort og godt en aldersgrense a 18 år minst. Men det skjer nok neppe.

 

Evt, hadde det vært fint med en segmentering hvor man plasserte CS folka for seg, og normale mennesker for seg.

 

Også eventuelt høytaler folka for seg osv i et lukket område. Eller bare forby høytalere over pc-desktop størrelse.

Lenke til kommentar

Til de av dere som klager på støynivået: Prøvde dere øreproppene tom var å få kjøpt til kr 25? Fungerte utmerket for meg!

 

Er ellers meget fornøy med TG2010. Eneste jeg vil sette fingeren på er årets attentiongrabber. Litt daff sammenlignet med 09'en. Men som flere her skriver, maten på TG kunne trengt en oppgradering. Hamburgerne var helt greie etter min mening, men heller ikke en flis bedre. Bestilte en pizza fra Peppes, kjørt til skipet. Det blir nok mer av det neste TG tror jeg :D

Lenke til kommentar

Har man en GTX 480 trenger man verken microbølgeovn, Nordre Sving eller Dolly Dimples! Da kan man lage maten helt selv, uten å stå i kø atpåtil.

 

Uansett. Nordre Sving bør da kunne tilby bedre mat enn det. Man er sjeldent i sentrum/ på et kjøpesenter for å spise heller. Skal alle restauranter eller liknende komme med den unnskyldningen blir det ikke mye god eller sunn mat igjen. Fedme er fortsatt et problem selv om det mange ganger er oppblåst til noe mer. :)

Lenke til kommentar
En kjapp test av hamburgertallerken gir på ingen måter mersmak. Brødet var tørt, burgeren lunken, potetene var greie og salaten var direkte pinlig. Men som de selv sier, de som er tilstede er ikke her for å spise salat. I tillegg er jo slik mat kjapp å lage, slik at man slipper å vente så lenge på maten. Effektivitet er med andre ord stikkordet her.

 

Urk, kunne nesten ikke vært mer uenig. Mesteparten av grunnen til at jeg av og til valgte hamburger var i håp om å få noe annet enn kjøtt og loff i kroppen. En dugelig mengde salat var absolutt savnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...