Gå til innhold

Anmeldelse: Just Cause 2 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste jo selvfølgelig at det ville få litt dårlig karakter pga storyen. Mange vil nok si at det ikke spiller noen rolle fordi det er et spill man skal ha det morsomt med! Men uansett så hadde ikke solid historie SKADD spillet på noen som helst måte, så det blir uansett litt teit å dra frem den også. Blir nok å skaffe spillet uansett :) Høres ut som et perfekt "slå på PS3en litt"-type spill.

Lenke til kommentar

Dette spillet er bare genialt, jeg har 20 timer spilletid på kun ett par dager (Jeg er ikke en gamer). Du har total frihet fra starten av, alt er mulig! Alt kan gjøres og alt bør prøves ut!

 

Storyen sucks, men hva så? Alt annet er utrolig gøy, akkurat slik det er tiltenkt!

 

Å til alle sammen, ikke last det ned. Kjøp det, betal for det! De fortjener det!

Lenke til kommentar

Jeg er en av dem som syns grafikk har utrolig lite å si.

Alt som er over en minimumsgrense går helt topp (en grense som ikke er noe særlig høy)

Men på dette spillet er det annerledes. Selv etter 15 timers får jeg fortsatt litt hakeslep når jeg kommer til et utsiktspunkt, eller når jeg surfer på jet-fly (må prøves! Finn en random militærbase med flystripe, vent på et fly, og hopp på det. Ikke inni det, men bare stå oppå det. Fantastisk syn)

Spillet er utrolig vakkert når man ser på landskapet, spesielt fjell. Når det kombineres med en solnedgang ser det helt utrolig ut.

 

Dette spillet har klart å virkelig klare seg grafisk. Det er det spillet som ser aller finest ut syns jeg, fins ingenting som overgår dette.

 

Dette var kun om grafikken. Gameplayet er enda mer fantastisk. Etter 15 timer gameplay er jeg fortsatt ikke lei. Ville gitt det 10/10 til tross for de små feilene som spillet har. De feilene legger jeg uansett ikke merke til mens jeg spiller, kun når jeg ser tilbake på det

Lenke til kommentar

Grafikk er så lite vesentleg. Bra gameplay og historie bør prisast mykje høgare.

 

Eg spelte demoen på PC, og eg vart svært skuffa over gameplayet. Lukta konsollport med en gang, dessverre. Dette var mest på grunn av aimen. Autoaim samt at det er mogleg å skyte folk når ein siktar nokre meter(dog litt på avstand) til sides for fienden, dette sannsynlegvis på grunn av at siktet hadde "identifisert" fienden.

 

5/10.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar

Synest det er et utrolig bra spill, landskapet ser så ekte ut, skulle trodd det var filmet rett fra ekte noen ganger. Historien bryr ikke jeg meg mye om da, har spillet selv og de første timene med spillet var det skikkelig moro. Men det er ett spill man går lei av etter en stund. Da jeg nett hadde fått det gav det litt dårlig inntrykk p.g.a de forbanna oppdragene da, men det var supert når det var ferdig, bare kunne gjøre hva jeg ville på det.

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg hater med spillet. Reisetiden er enorm. Går jo lei før jeg har kommet fram. Og når jeg kommer fram, driter jeg meg ut og må dra helt tilbake til andre siden av mappet

 

Du vet at du kan bruke Black Market kontakten for å bli transportert mellom plasser? Du unlocker det etter ikke alt for lenge.

Lenke til kommentar

Grafikk er så lite vesentleg. Bra gameplay og historie bør prisast mykje høgare.

 

Eg spelte demoen på PC, og eg vart svært skuffa over gameplayet. Lukta konsollport med en gang, dessverre. Dette var mest på grunn av aimen. Autoaim samt at det er mogleg å skyte folk når ein siktar nokre meter(dog litt på avstand) til sides for fienden, dette sannsynlegvis på grunn av at siktet hadde "identifisert" fienden.

 

5/10.

Jeg syns ikke det virker som en dårlig konsollport i det hele tatt. Dessuten er det noe som heter free-aiming, der man må sikte selv. Jeg bruker dette 100% av tida, og får 99% headshots. Det får jeg for så vidt uansett, sikter man f.eks. på hodet treffer man hodet selv når halv-auto-aimen står på. Har vel snart 1500 headshots tror jeg, utelukkende basert på egenhendig aim, så denne auto-aimen er strengt tatt valgfri.

Lenke til kommentar

Stemmeskuespillet og historien irriterte meg grønn i starten, men jeg har etterhvert lært meg å sette pris på alle de teite kommentarene som blir slengt rundt, spesielt hovedpersonen selv.

 

Det er litt som å se en b-film, jeg gliser litt når Rico lirer av seg "It's a tough job, but someone's got to do it" når en base er ødelagt, eller "Take no passengers!" når jeg stjeler en bil og kaster ut eieren.

Appreciate the cheese :D

Endret av Azper
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...