Gå til innhold

AVG med rednings-CD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hvorfor har folk AVG? AVG er historisk sett det dårligste gratis anti virus programmet, de har dårlig selv beskyttelse og har en veldig dårlig skanner. Dems beste versjon er jo dårligere enn IOBit 360 som er den mest sugne anti virus programmet som finnes.

 

http://www.hardware.no/artikler/grisoft_avg_antivirus/26267/6 ser ut til å få stå karakter her i alle fall?

Lenke til kommentar

#

Begrunne mitt svar.

 

Vell kan begynne med og si at jeg har blitt kjent med 3 individuelle Youtube testere, som alle har ingen tilknyttning til og som ser på programmene helhetlig.

 

Alle disse 3 har prøvd ut AVG en eller flere ganger og sier selv at den ikke gir god nok beskyttelse, den sliter veldig med zero day malware og gikk i stykker, klikka eller ble "disabled" i løpet av testen. AVG var altså den som mistet flest malware av Comodo (gratis), Avast, Avira. Noen som er dems hovedkonkurenter.

 

Dere baserer fakta på nett-tester. Dette gjør deres fakta ubruklig ettersom disse testene blir betalt, er korrupt eller bruker gammel malware. Disse testene forklarer også ikke hvorfor de dårligere anti virusene skårer så høyt, og de middels mådige kan faktisk slå de beste med god margin. De tar altså også ikke til rette for om viruset ble tatt fra rettighetene, om den ville forsvinne etter start-up.

 

 

Om du skal begynne og gradere anti virus, se litt på youtube eller utfør tester selv.

 

PS: Min Pc har krasjet 7 ganger i løpet av 2 år på grunn av virus, alle gangene brukte jeg AVG som slet med fjerning(hadde alt oppdatert, og kjørte skan 2 ganger om dagen). Nå siden 1 år har jeg brukt enten, Kaspersky, Eset, Comodo, Avast (Trial eller free). Og disse har alle bedre detection rate, Removal rate.

 

Dette kan anses som fakta om dere ikke gir meg en direkte link til en ordentlig test og ingen humbug toptenreviews etc som bruker 10 år gammel malware, og gradere programmene høyere en det dem bør være. Og om du skal spekulere I hva jeg har skrivet så sier jeg bare at du har ingen anelse om PC sikkerhet. "Søk på Norton 2011 Internet Security Review" finner søk fra 14 april +" og lokaliserer bunyvip så vil dere finne en temmelig bra tester

 

AVG har også historisk sett med unntak av kansje Comodo, konsumert mest ressurser, dette er noe som forundrer meg ettersom AVG er også det anti viruset som har historisk sett hatt dårligst resultat, i PAID off tests på nettet, og individuelle tester på youtube

 

DOKUMENTASJON NOK ?, eller skal jeg finne fram de 120 mill filmene der ute? :D

Lenke til kommentar

vært på av-comparatives.org noen gang?

 

Dokumentasjon er noe som man har som bevis på dine påstander.. ser ingen bevis, du bare sier hvor infoen din kommer fra og det holder ikke når du sier Youtube.

 

Men hvordan veit du at de er frie og ikke blir betalt? desverre veit du ikke det.

 

Men er sant det du sier om at avg ikke er det beste som finnes, men heller ikke det dårligste.

 

Feb testen fra av-comparatives.org viser dette:

februar1.png

Lenke til kommentar

#

Begrunne mitt svar.

 

Vell kan begynne med og si at jeg har blitt kjent med 3 individuelle Youtube testere, som alle har ingen tilknyttning til og som ser på programmene helhetlig.

 

Alle disse 3 har prøvd ut AVG en eller flere ganger og sier selv at den ikke gir god nok beskyttelse, den sliter veldig med zero day malware og gikk i stykker, klikka eller ble "disabled" i løpet av testen. AVG var altså den som mistet flest malware av Comodo (gratis), Avast, Avira. Noen som er dems hovedkonkurenter.

 

Dere baserer fakta på nett-tester. Dette gjør deres fakta ubruklig ettersom disse testene blir betalt, er korrupt eller bruker gammel malware. Disse testene forklarer også ikke hvorfor de dårligere anti virusene skårer så høyt, og de middels mådige kan faktisk slå de beste med god margin. De tar altså også ikke til rette for om viruset ble tatt fra rettighetene, om den ville forsvinne etter start-up.

 

 

Om du skal begynne og gradere anti virus, se litt på youtube eller utfør tester selv.

 

PS: Min Pc har krasjet 7 ganger i løpet av 2 år på grunn av virus, alle gangene brukte jeg AVG som slet med fjerning(hadde alt oppdatert, og kjørte skan 2 ganger om dagen). Nå siden 1 år har jeg brukt enten, Kaspersky, Eset, Comodo, Avast (Trial eller free). Og disse har alle bedre detection rate, Removal rate.

 

Dette kan anses som fakta om dere ikke gir meg en direkte link til en ordentlig test og ingen humbug toptenreviews etc som bruker 10 år gammel malware, og gradere programmene høyere en det dem bør være. Og om du skal spekulere I hva jeg har skrivet så sier jeg bare at du har ingen anelse om PC sikkerhet. "Søk på Norton 2011 Internet Security Review" finner søk fra 14 april +" og lokaliserer bunyvip så vil dere finne en temmelig bra tester

 

AVG har også historisk sett med unntak av kansje Comodo, konsumert mest ressurser, dette er noe som forundrer meg ettersom AVG er også det anti viruset som har historisk sett hatt dårligst resultat, i PAID off tests på nettet, og individuelle tester på youtube

 

DOKUMENTASJON NOK ?, eller skal jeg finne fram de 120 mill filmene der ute? :D

 

Nei, dette er ikke dokumentasjon, dette er synsing og påstander.

 

"Dere baserer fakta på nett-tester. Dette gjør deres fakta ubruklig ettersom disse testene blir betalt, er korrupt eller bruker gammel malware." Okei, så hvem skal vi tro på da? youtube testerne? hvem som helst kan last opp en film på youtube... hvis jeg laster opp en film og sier at AVG er best, er du enig med meg da eller?

 

Dette blir rett og slett latterlig mr.cocopara , kom med tall og fakta som posten over her eller er han også "paid"? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...