Gå til innhold

Nokia N8 "bekreftet"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokias Symbian^3-telefon skal ha fire tommers skjerm og tolv megapikslers kamera

 

<a href="http://www.amobil.no/artikler/nokia_n8_bekreftet/75698" title="Nokia N8 "bekreftet"">Les mer</a>

 

 

Virka ikke særlig bra, samsung galaxy s banker jo denne ned i støvla kanskje ikke på kamera men mega piksler er ikke alt :) Syns også nokia er for mye plastikk, har 5800 nå,syns den knirker og knaker+ fått mye støv under skjermen, blir ikke mer nokia på meg :)

Lenke til kommentar

Bildet øverst ser da vitterlig ut til å være N86, ellers likte jeg det nederste bilde veldig godt. Er fan av litt skarpe kanter og tydelige detaljer. Er alt for mange "ergonomiske" telefoner for tiden...Hvordan nye symbian blir er også spennende. Slutt å vær så negative folkens ;)

Lenke til kommentar

Amobil: Som mobifil nevner, hvorfor vise bilde av en tilfeldig bakside på en annen N-serie-mobil? Bare fordi GSMarena gjør det?

 

Onkel-jon: Galaxy S har absolutt sine fordeler, men kamera kan neppe måle seg. Her snakker vi fullblods kameratelefon med Xenon-flash, og sannsynligvis kontinuerlig autofokus under filming. For de som ikke trenger så bra kamera tror jeg E7, lite info om den enda forøvrig, vil ha mer å stille opp med mot Galaxy S.

 

Alec: Opp gjennom årene har de fleste telefoner dukket opp som xml-filer i forkant. Alt tyder på at dette er og blir et kommende Nokia-flaggskip.

Lenke til kommentar
Kapasitiv skjerm?

 

Skjermen får ifølge lekkasjen en oppløsning på 360 x 640 piksler, men i XML-dokumenter er det ikke nevnt om den er trykkfølsom (resistiv) eller berøringsfølsom (kapasitiv). Det antas at den får en kapasitiv skjerm, som gir bedre respons.

 

Sorry folkens.. kan tenke meg at det dessverre er snakk om en trykkskjerm. Er samme oppløsning på nokia 5800 og den har trykkskjerm.

Lenke til kommentar

Ikke si ting dere ikke vet om for sikkert. Det første bildet er IKKE N8, det er N86. http://pic.gsmarena.com/vv/reviewsimg/nokia-n86-8mp/gal/gsmarena_039.jpg Symbian 3 er noe helt nytt og ingen vet for sikkert hvor bra eller dårlig dette blir. Men en ting er helt klart: Android er mer utbredt. Det finnes 40+ telefoner (fra 6+ forskjellige firma) med Android. App markedet kommer bare til å vokse videre. Mens Symbian^3 kommer til å slite fordi det blir så få telefoner med dette OS. Ganske unsannsynlig at de fleste Android eller iphone brukere går over til Nokia med det første, spesielt etter hvor dårlig brukerstøtte/mobiler har vært fra Nokia i det siste.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...