Gå til innhold

Kinesisk kampdans


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for en fin anmeldelse, jeg vil bare påpeke at surroundkanaler kan bli flittg brukt og er veldig nyttige selv om lydene skal komme forfra. På mange måter er de vitkigere til den jobben, da det er sjelden man kjører lokalisering bak publikum sog da sjeldent særlig lenge av gangen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Takk for en fin anmeldelse, jeg vil bare påpeke at surroundkanaler kan bli flittg brukt og er veldig nyttige selv om lydene skal komme forfra. På mange måter er de vitkigere til den jobben, da det er sjelden man kjører lokalisering bak publikum sog da sjeldent særlig lenge av gangen.

 

AtW

Takk for innspill. Jeg er enig i det du skriver. Stillhet og det man på engelsk kaller spatial magnetization bidrar til å sørge for slike auditive inntrykk :)

Lenke til kommentar

Vi har mottatt en "klage" på at vi anmelder "gamle" filmer før, men Audiovisuelt.no anmelder kun Blu-ray-filmer som skal bli gitt ut eller har blitt gitt ut nylig i Norge. Crouching Tiger, Hidden Dragon blir gitt ut på Blu-ray 7. april, så denne anmeldelsen er ikke 10 år for sent ute.

 

Dette står påpekt et par steder i artikkelen:

 

Utgivelsesdato: 7. april 2010
Crouching Tiger, Hidden Dragon kommer ut på Blu-ray 7. april.
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Ja, det stemmer det, filmen endrer jo handling og alt blir jo anderledes når filmen har høyere oppløsning.. shit, at jeg ikke tenkte på det da.

 

:!:

Så ifølge deg kan vi bare anmelde nyproduserte filmer?

 

Om filmen var lagd for 50 år, 10 år eller 1 år siden er likegyldig. Audiovisuelt anmelder filmer som blir gitt ut på Blu-ray i nåtiden, uavhengig av når de ble produsert. En tradisjonell anmeldelse av selve opplevelsen av filmen blir utfylt av en teknisk anmeldelse over hvordan lyd- og bildekvaliteten er. Det sistnevnte har i alle fall endret seg mellom DVD-utgivelse for 10 år siden og Blu-ray-utgivelse i dag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...