Gå til innhold

Firefox sikkerhetsfikset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mozilla hadde egentlig ikke tenkt å legge ut den oppdaterte versjonen før mot slutten av mars, men er altså allerede nå klar med den nye versjonen.

Vi er i slutten av mars. Godt inne i siste tredjedel. Slik jeg ser det kan man dele måneden inn i tre: begynnelsen, midten og slutten, og vi er definitivt inne i siste tredjedel. Hadde du derimot sitert Mozilla direkte så hadde de planlagt å rulle ut fiksen den 30. mars. Dette er nå fremskyndet til i dag. Med andre ord har sikkerhetshullet stått åpent i 4 dager etter at Mozilla bekreftet hullet, noe som må sies å være relativt kort tid. (Verstingen av nettlesere lar jo som kjent alvorlige hull stå åpne i månedsvis. Regelmessig!, mens risikoen for utnyttelse øker for hver dag)

Lenke til kommentar

Hmm, kansje man slipper at FF bare henger seg av og til(noen ganger ikke) også bare avslutter den seg selv som om den skulle vært lei livet og begått selvmord også får man opp en fin melding om man vil starte på nytt og sende feil rapport.

Kansje det er slutt på det nå da når de sier den er mer stabil.

 

Tror jeg skal redigere litt ja, når jeg prøver å gå inn på prisguiden for å se på en F3 samsung hdd så bare låser FF seg får slik feil meldings rapport greie også må jeg starte på nytt igjen.

Men da funker prisguiden men om jeg går frem også tilbake så klikker FF når jeg kommer tilbake til F3 siden, plagsomt at linker man ikke trykker på åpnes i nye faner, men det har noe med siden å gjøre.

Også virker det som f.eks youtube videoer laster seg treigere eller er det bare hos meg kansje?

Nå snakker jeg generelt alle videoer men merker det best på de lav kvalitet videoene som man ikke burde sitte å vente på og ja, hastigheten er som før på nettet og ping er bra også bare sånn for de som lurte.

 

Dette var merksnodig.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Noen som har merket problemer med siste oppdatering?

Etter 3.6.2 så er 3G så godt som ubrukelig hos meg. Tar laaang tid å laste sider,

bytter jeg til opera så er ting som de pleier. Akkurat nå har jeg startet påska tidlig, så jeg har kun nett via mobilen altså 3G. Dvs at jeg ikke får sammen liknet med andre pc'er eller noe.

 

Så om flere opplever siruptilstander etter oppgradering er det flott med tilbakemelding.

For slik det er nå så må jeg bruke opera.

 

Edited:

Veit ikke hva som var årsaken til problemet her, men avinstallasjon og ny installason av FF fikset problemene. Slipper å bruke opera :thumbup:

Endret av mrs.robinson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...