Gå til innhold

Ser du film på Iphone?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dere andre som ligger merke til at iPhonen står i oppreist posisjon, og dermed ikke egner seg til filmtitting, så kan den stå i landskapsposisjon også.

 

Men hvem ser på film på iPhonen? Noen her? Jeg klarer å se på serier som Family Guy, Simpsons og How I Met Your Mother, siden det kun er 20 minutter, men en film på typiske en og den halv time blir for mye - For meg.

Lenke til kommentar

Har sett film noen ganger på iPhone, og jeg har aldri tenk at jeg skulle hatt en slik sak. Sitter man i buss eller på fly humper bordet gjerne litt mer enn armen min, så da har jeg holdt iPhonen mens jeg hviler hendene på bordet.

 

Ser liksom ikke helt når jeg skulle ha bruk for en slik støtte, men det finnes kanskje et marked for dette også.

 

Edit:

Vil påpeke at jeg aldri har sett en hel film på iPhone, men jeg har sett episoder med south park og Family guy som en skrev over her. Tenkte bruksområdet stort sett var det samme.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Kan være fint for andre ting også, ikke nødvendigvis bare aktiv titting. Bruker ofte å finne kreative løsninger på å få mobilen min (ikke en iPhone, men likevel) nært synsfeltet mitt i oppreist posisjon så eg merker om eg får en sms eller blir ringt eller hva eg venter på selv om det kan være bråk og aktivitet rundt meg. F.eks i bil, på skrivebordet (spilling.. filmtitting? xD), og lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Jeg hadde trengt det i sommerferien ifjor, da så jeg south park sesong 1-12 (182 episoder.) på min ipod touch. Men macgyver som jeg er lagde jeg en løsning selv; plast-esken Touchen kom i + Koss Porta Pro posen (den sorte som følger med). Funket dritbra

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...