Gå til innhold

Da var feilen rettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Vil anbefale Akam og resten av Tek nettverket å bruke samme policy på artikkeltitler som på diskusjon.no trådtitler: bruke beskrivende titler. Jeg trykket på artikkel i tro om at noe teknisk på siden/forum var fikset (gudene skal vite at det er nok å ta tak i etter den fiaskoen av en forumoppgradering), ikke en artikkel om en feil på et kamera.

Lenke til kommentar

..Synes Canon er flinke til å rette feil ganske så kjapt, jeg. Det var monster-mengder med whining på diverse webfora (ikke her!) de få første ukene etter at 5D kom, angående sorte prikker i bilder, ved siden av ekstremt lyse pixler. ..Et "problem" som Ken Rockwell oppsummerte på en brilliant måte.

(Refererer her positivt til Kenny Boi - uten snev av hverken ironi eller sarkasme!)

 

..og etter få uker kom oppdatert firmware som løste problemet.

Lenke til kommentar

Jeg håper nå endelig du kjøpte D3x for de funksjonene det har, ikke funksjoner som Nikon teoretisk sett kunne lagt til ;)

 

Uansett godt å se at Canon fikset problemene med firmware. Som videokamera har det blitt betraktelig mer fleksibelt, men jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor 720p ikke er mulig.

Lenke til kommentar

Vil anbefale Akam og resten av Tek nettverket å bruke samme policy på artikkeltitler som på diskusjon.no trådtitler: bruke beskrivende titler. Jeg trykket på artikkel i tro om at noe teknisk på siden/forum var fikset (gudene skal vite at det er nok å ta tak i etter den fiaskoen av en forumoppgradering), ikke en artikkel om en feil på et kamera.

What he said!

Lenke til kommentar

Ikke bare overskriftene det er tull med. Jeg synes ordspråket enkelte av skribentene har er svært kjedelig og useriøst. Det må gå an å skrive på en interessant måte uten masse kjedelig vræl som summeres opp i svært lange setninger med hundrevis av kommaer. Carsten Arnholms artikkel her på akam en liten stund siden er et godt eksempel på fengende skriving uten tull.

 

Forøvrig er det flott å se at Canon tar vare på kundene og leverer ny oppdatering svært kjapt. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...