Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Godt å se at både Omnia 7 og HD7 er tilgjengelig fra Expansys, men får vente og se hva testene sier før jeg bestemmer meg. Ellers er det godt å se at man kan bytte ut minnekortene, eneste ulempen er at man må kjøre en hard restart etterpå, men det er ikke noe problem i mine øyne, er ikke akkuratt som om jeg driver og bytter SD-kort flere ganger i uka.

 

Er også spent på å høre hvilken telefon de var så begeistret over hos Microsoft, på Windows Weekly for ett par uker siden så var det en WP7 fyr som var gjest, og han sa at alle sjefene hos Microsoft hadde en telefon som var helt rå. Men han kunne ikke si hvilken det var. Får håpe at PT fikk vite det slik at han kan si det på torsdagens sending.

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Da blir det enten Mozart, Trophy eller Omnia7. Og mest sannsynlig HTC 7 Pro når den kommer. Engadget virket ikke sååå begeistret for HD7.

 

Er det bekreftet at det er mulig å bytte minnekort? Har lest litt forskjellig på nettet.

Lenke til kommentar

Trophy fordi den har et design som appellerer til min smak! Liker ikke så avrundede kanter, slik som Mozart har.

Heeeelt enig. Mozart er for rund. Samsung med super AMOLED hadde vært noe. Litt kjedelig at det ikke har kommet noen detaljer om når den slippes i Norge. Xda-dev gutta kommer sikkert til å åpne opp WP7 ganske raskt, så vi får nok lastet ned tjenestene etterhvert vi også:)

Lenke til kommentar

Da blir det enten Mozart, Trophy eller Omnia7. Og mest sannsynlig HTC 7 Pro når den kommer. Engadget virket ikke sååå begeistret for HD7.

 

Er det bekreftet at det er mulig å bytte minnekort? Har lest litt forskjellig på nettet.

 

PT sier ihvertfall at det er mulig.

 

http://windowsphonesecrets.com/2010/10/12/windows-phone-7-and-removable-storage/

 

Men du må passe på å ha en telefon som har microSD slot. Om jeg ikke tar helt feil så mangler f.eks. Omnia 7 dette, noe som er skuffende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Da blir det enten Mozart, Trophy eller Omnia7. Og mest sannsynlig HTC 7 Pro når den kommer. Engadget virket ikke sååå begeistret for HD7.

 

Er det bekreftet at det er mulig å bytte minnekort? Har lest litt forskjellig på nettet.

 

PT sier ihvertfall at det er mulig.

 

http://windowsphonesecrets.com/2010/10/12/windows-phone-7-and-removable-storage/

 

Men du må passe på å ha en telefon som har microSD slot. Om jeg ikke tar helt feil så mangler f.eks. Omnia 7 dette, noe som er skuffende.

Tar jeg ikke helt feil, er Samsung Focus og Omnia 7 samme mobil?

Spesifikasjonene er hvertfall de samme.

Focus - USA, Omnia 7 - Europa.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det var en liten nedtur, ja. Men uansett ligger Omnia 7 øverst på ønskelisten min. Kommer sikkert til å endre seg et par ganger til før jeg bestiller :p

 

Lurer på om det er mulig å synke mobilen med den amerikanske Windows Live-ID-en min. Da kan jeg muligens få tilgang til XBL på den. Men så er det det å legge til norsk bankkort da....

Lenke til kommentar

Huffa meg.. så denne på youtube.. lurer på om jeg bare skal kjøpe den via UK.

http://www.youtube.com/watch?v=-NIQHd5lGuo

 

Hehe, den ser magisk ut. Skulle så gjerne hatt den i samme hardware som f eks Desire HD!

 

Gleder meg virkelig til å se hva som skjer i 2011...har faktisk virkelig troa på dette!!! Og det jeg har sett av hubs og spill hittil ser virkelig lovende ut.

 

Og at de ikke kommer fult ut i Norge fra først stund gjør meg vel egentlig ikke så mye. Alltid skeptisk til første release av noe nytt hver gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...