Gå til innhold

IE9 får bedre HTML5-støtte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan ikke bare være meg som syntes Benediktssons reklame"artikler" for Microsoft er unødvendige, innholdsløse og svekker kredibiliteten til HW.no.

Det synes jeg ikke...

Derimot så er din kredibilitet kraftig svekket på grunn av alle trolle-kommentarene du har for vane å poste i nesten alle tråder som omhandler Microsoft.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Som det er nå må man ta hensyn til IE6 og IE7 i tillegg til å lage siden riktig.

Det har jeg droppa for lenge siden, de som ennå ikke har kommet seg videre kan ha det så godt.

(Jeg bare setter opp en disklaimer som forteller at data sannsynligvis ikke vises slik det er tenkt)

 

Må folk ha f.eks. IE6 av en eller annen grunn er de ingenting som hindrer dem i å ha en annen browser i tillegg.

Lenke til kommentar

Som det er nå må man ta hensyn til IE6 og IE7 i tillegg til å lage siden riktig.

Det har jeg droppa for lenge siden, de som ennå ikke har kommet seg videre kan ha det så godt.

(Jeg bare setter opp en disklaimer som forteller at data sannsynligvis ikke vises slik det er tenkt)

 

Må folk ha f.eks. IE6 av en eller annen grunn er de ingenting som hindrer dem i å ha en annen browser i tillegg.

Og hvis de har sider f.eks på intranett som bare vises korrekt i IE6, så kan de likevel bruke IE8, men må aktivere "kompatibilitetsmodus" for de spesifikke intranett-sidene.

 

Ingen grunn til å kjøre IE6 i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...