Gå til innhold

Ingen Sense i Windows Phone 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke det at de peker mot ett mer låst system, men etter hva vi har sett av windows phone 7 så vil jo sense oppå det være smør på flesk. Ser jo meget bra ut den interfacen de jobber med, men uansett så er ett låst system feil retning å gå. håper de løser litt opp før utgivelsen.

Lenke til kommentar

Liker ikke det at de peker mot ett mer låst system, men etter hva vi har sett av windows phone 7 så vil jo sense oppå det være smør på flesk. Ser jo meget bra ut den interfacen de jobber med, men uansett så er ett låst system feil retning å gå. håper de løser litt opp før utgivelsen.

Vel. Sense på android er vel også smør på flesk da?

Dessuten er det selvsagt likheter i dag etter at MS har forsynt seg med gode ideer fra andre men sense vil utvikle seg mye raskere enn Win Phone og da blir det fort seende gammledags ut.

 

Tviler dog på at dette blir deres endelige standpunkt. De vil åpne for andre frontends.

Lenke til kommentar

Jeg mener MS har gjort et lurt valg her, på denne måten får de mer kontroll OS'et.

Det vil være likt på alle mobiler uavhengig av hvem som har produsert mobilen og alle mobiler får eventuelle oppdateringer samtidig.

 

Dette er på ingen måte det samme som at OS'et blir låst, og for de som på død og liv trenger et annet GUI så vil det sikkert være flere uoffiselle som det har vært tidligere.

Lenke til kommentar

Sense ser en smule jalla ut i forhold til 7 Series. Hvis MS vil tjene særlig med penger, kan de ikke la hvem som helst ikle WinP søppel....

ingenting slår en modda sense 2.5 i mine øyne.. trenger ikke å gå inn i menyen engang lenger.. synes mer at forsiden til wp7 ser jalla ut i forhold.. men det er min mening though=)

Lenke til kommentar

Sense ser en smule jalla ut i forhold til 7 Series. Hvis MS vil tjene særlig med penger, kan de ikke la hvem som helst ikle WinP søppel....

ingenting slår en modda sense 2.5 i mine øyne.. trenger ikke å gå inn i menyen engang lenger.. synes mer at forsiden til wp7 ser jalla ut i forhold.. men det er min mening though=)

Jeg vil si at jeg selv er veldig kresen på jalla-faktor. Det MÅ føles profft. Sense har fortsatt masse mangler. Ting i UI-et som ikke gir mening. WinMo 6.5 og Andoid uten skin er kanskje verre.

 

WinPhone 7 er kanskje det mest gjennomførte jeg har sett, sånn sett. Ikkenoe jalla-yseffekter osv, men fremdeles masse "liv" i UI-et.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...