Gå til innhold

Nokia lanserer C5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, det blir vel ingen fartsbøter på den, men jeg kan leve med at den er litt treig hvis prisen og batteritiden faktisk er så god...

Er vel ingen grunn til å anta noe annet enn at den vil være lynrask.

 

Er ikke Nokia 5230 et bedre valg? Den har tross alt alle funksjoner som C5 har + stor og fin touchskjerm og den er enda billigere.

Dårligere byggekvalitet, ikke gode store taster. 5230XM er en kjempemobil for pengene, men er og blir noe helt annet enn C5, hver med sine styrker og svakheter.

 

 

EDIT: det er helt utrolig at slike telefoner som denne kommer med 600mhz cpu, mens de aller fleste touchscreen modellene til nokia kommer med 434 mhz..

Det er brukeropplevelsen som teller, ikke et eller annet tall i en eller annen komponent.

Lenke til kommentar

Denne var da utrolig kjedelig, tilogmed til Nokia å være...

 

Men selvfølgelig har cpu-en betydning utover "brukeropplevelsen". Hvilken cpu er det snakk om? Den samme som sitter i N900? Hvis det er det, ble jeg plutselig mer positiv til denne, kjenner jeg...

Lenke til kommentar

jorkus: Nja - det er kun et spørsmål om hvilke telefoner som får tilgang på oppgradering til Ovi Maps 3.0 først. Foreløpig er det et utvalg telefoner som er på markedet, men alle nye modeller skal ha denne versjonen eller nyere forhåndsinstallert. Dette gjelder også C5 :)

Lenke til kommentar

Denne var da utrolig kjedelig, tilogmed til Nokia å være...

 

Men selvfølgelig har cpu-en betydning utover "brukeropplevelsen". Hvilken cpu er det snakk om? Den samme som sitter i N900? Hvis det er det, ble jeg plutselig mer positiv til denne, kjenner jeg...

 

Det er en ARM 11, er nok ikke helt i nærheten av ytelsen til ARM Cortex-A8. Men har ikke sett noen sammenligninger av de to..

Lenke til kommentar

Denne var da utrolig kjedelig, tilogmed til Nokia å være...

Kjedelig, stabil, trygg, enkel i bruk, funksjonsrik og billig. Gode gamle Nokia :)

 

jorkus: Nja - det er kun et spørsmål om hvilke telefoner som får tilgang på oppgradering til Ovi Maps 3.0 først. Foreløpig er det et utvalg telefoner som er på markedet, men alle nye modeller skal ha denne versjonen eller nyere forhåndsinstallert. Dette gjelder også C5 :)

Alle smarttelefoner, vel og merke. Er en god forskjell der. Så vidt jeg vel gjelder det altså ikke mobiler med S40, men mulig jeg tar feil, og mulig det endrer seg med tiden.

 

Hadde den kommet med wifi også, så hadde det vært en veldig fristende telefon.

Nokia E52/E55 er mobilen du skal ha.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...