Gå til innhold

Gratis komprimering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du Simen1? Er 7-zip "pensjonert"?

 

Har brukt det en stund nå og er kjempefornøyd med det så langt :)

Hovedpoenget er at man er fornøyd så du skal bare fortsette å bruke 7-Zip.

 

Det jeg mente var at siste versjon er så mye som 12 måneder gammel og støtten for ulike formater er forbigått av PeaZip. Ref. linken lengre opp her.

Lenke til kommentar

En stor fordel med peazip fremfor gratisversjonen av Winrar er vel at du slipper den irriterende "use evaluation"-boksen du får hver gang du starter Winrar.

 

Mulig det må lastes ned og prøves. Når jeg sender filer til andre bruker jeg uansett zip i tilfelle de ikke har noen andre programmer, og bruker bare rar hvis jeg vil ha passord eller dele opp i flere filer på en viss størrelse.

Lenke til kommentar

En stor fordel med peazip fremfor gratisversjonen av Winrar er vel at du slipper den irriterende "use evaluation"-boksen du får hver gang du starter Winrar.

 

 

Ja den boksen har jeg sett meg grundig lei på den tiden for noen år tilbake da jeg ikke kjente til noen andre alternativ. Kjenner enda den irriterende følelsen er tilstede når jeg tenker på det.

 

Nei, jeg melder meg heller frivillig som forsøkskanin på diverse nye potensielt usikre medikamenter enn å gå tilbake til winrars evaluerings boks. Nagware er det værste jeg vet om hehe

Lenke til kommentar

Hva mener du Simen1? Er 7-zip "pensjonert"?

 

Har brukt det en stund nå og er kjempefornøyd med det så langt :)

Hovedpoenget er at man er fornøyd så du skal bare fortsette å bruke 7-Zip.

 

Det jeg mente var at siste versjon er så mye som 12 måneder gammel og støtten for ulike formater er forbigått av PeaZip. Ref. linken lengre opp her.

 

Nå er jeg usikker på hva du mener med siste versjon, men siste beta av 7zip kom ut i slutten av 2009 i følge http://www.7-zip.org/ . 7Zip er med andre ord ikke dødt enda.

 

(Det er ikke med det sagt at 7zip er "bedre/mer oppdatert" enn PeaZip, det er en annen diskusjon)

Lenke til kommentar
Nå er jeg usikker på hva du mener med siste versjon, men siste beta av 7zip kom ut i slutten av 2009 i følge http://www.7-zip.org/ . 7Zip er med andre ord ikke dødt enda.

Betaer er ikke offisielle ferdige utgaver. Det er utgaver som er under utvikling og trenger testing og fiksing før de kan bli ferdigstilt og offisielle. Siste offisielle ferdige utgave er 7-Zip 4.65 som kom ut 3. februar 2009.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...