Gå til innhold

Sony bekrefter video i A700-erstatter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig ser det ut til at Sony kommer med A7xx. Dette har jeg ventet på i over et år og pengene brenner etter å bli brukt. Drøyer de langt utover høsten med å lansere det har jeg vel spart opp til Sony 70-400G også, hvis jeg finner noen norske fotobutikker som vil selge det til meg. Nå er det ikke så viktig for meg hvilken farge det er på objektivet så lenge det har gode optiske kvaliteter.

Tror Sony har gjort ett skikkelig reklamesjakktrekk ved å lansere objektivene i sølv i stede for hvitt eller svart. Alle vet nå at hvis de ser en stor sølvfarget linse oppstilt ved siden av alle de hvite på sportsarrangement så bruker den fotografen Sony.

Lenke til kommentar

Tror Sony har gjort ett skikkelig reklamesjakktrekk ved å lansere objektivene i sølv i stede for hvitt eller svart. Alle vet nå at hvis de ser en stor sølvfarget linse oppstilt ved siden av alle de hvite på sportsarrangement så bruker den fotografen Sony.

 

Litt bedre enn som så, sølvfargen har vist å være svært gunstig i solskinn ved at overflate temperaturen på objektivet er lavere enn hvite objektiver. Kanskje ikke så viktig her nord :innocent:

fiple

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...