Gå til innhold

Test: Alienware M11X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spennende utvikling, men det blir for meg litt feil å prioritee nettpc som kan spilles med på 11 tommer fremfor en 22-24 tommer pc til samme prisen.

netbooks skal være gunstige og bærbare. Om spilling er så viktig så vent til etter skolen/jobben.

:)

 

Dog, å sitte på toget oslo-bergen kan bli litt mer spennende...

Lenke til kommentar

Kuult at det kommer så små gaming maskiner :)

Syns dog designet var mindre pent, men har aldri vært noen fan av alienware.

Minner meg om en sånn papir kurv sak man typisk har på kontoret.

 

Skulle likt å se bittelitt høyere oppløsning på skjermen også.

 

Hvorfor har dere brukt så gamle spill i testen? Farcry og Doom 3 er vel spill få spiller i dag.

Kansje mer hensiktsmessig om maskinen kan kjøre Modern Wardware 2, Farcry 2 og GTA IV.

 

Dere burde også lagt ved noen bilde av maskinen i bruk. Hvis man ser på maskinen på hjemmesiden til Alienware så ser maskinen noe bedre ut http://www.alienware.com/microsite/m11x/m1...spx?tab=laptops

 

Legger seg mellom kansje stilig og små harry..

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar
Dere burde også lagt ved noen bilde av maskinen i bruk. Hvis man ser på maskinen på hjemmesiden til Alienware så ser maskinen noe bedre ut http://www.alienware.com/microsite/m11x/m1...spx?tab=laptops

 

Vi har da det store bildet på førstesiden :-)

 

 

 

 

Er det bare meg eller burde Hardware.no snart få styr på grafene sine? Enten har de skrevet dem helt feil opp, eller så mangler de prosedyre når det kommer til testing.

 

Nøyaktig hva sikter du til her? Grafsystemet er ikke helt tipp-topp, men vi prøver alltid å rette på det som lar seg rette.

Lenke til kommentar
Dere burde også lagt ved noen bilde av maskinen i bruk. Hvis man ser på maskinen på hjemmesiden til Alienware så ser maskinen noe bedre ut http://www.alienware.com/microsite/m11x/m1...spx?tab=laptops

 

Vi har da det store bildet på førstesiden :-)

 

Hehe, så det, men hvis du ser på Alienware linken så ser man fort at maskinen ser litt anderledes påskrud. Tenker da på lys her og der + backlight i tastaturet. Gir et annet intrykk av maksinen en at den bare er en sort klump.

Lenke til kommentar
Synes specs'a er svake i forhold til Asus UL30VT, som koster 6000-6500 om jeg ikke husker feil. Eneste som er bedre, er skjermkortet som er Geforce 335 mot 310 i asusen, men begge er så dårlige et det er nesten hips om haps.

 

Først må jeg korrigere deg: Asus UL30VT har da vitterlig GeForce G 210M, og ikke GeForce 310M. Det er ikke mye som skiller disse, men det er da ganske stor ytelsesforskjell hvis man måler disse mot GT 335M som sitter i M11x.

Ta en titt her...

 

M11x er ikke akkurat i min gate utseendemessig, men "pakken" passer meg ypperlig så 1. stk er bestillt :cool:

 

Mere info om Alienware M11x i egen tråd på forumet

Endret av JaNeiJo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...