Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

I dag (16. februar) ble endelig HTC Desire offentliggjort. HTC Desire er altså det offisielle navnet på mobilen som lenge har blitt omtalt som HTC Bravo. Spesifikasjonene minner veldig om Google Nexus, men et par ting er annerledes. Blant annet har ikke Desire den andre støyreduserende mikrofonen som Nexus har, men på den annen side er Desire naturligvis utstyrt med HTC Sense! Desire har også en optisk joystick, og fysiske knapper.

 

Lansering i Norge er nå bekreftet av HTC til å bli 8. april. Så det nærmer seg med stormskritt!

 

(Noen) spesifikasjoner:

Vekt: 135 gram

H/B/D: 119mm/60mm/11,9mm

OS: Android 2.1, m/HTC Sense

CPU: 1 GHz Snapdragon

Skjerm: 3,7" AMOLED, 480x800

Minne: 512MB ROM, 576MB RAM

Batteri: 1400MAh

Kamera: 5MP, LED-flash

 

 

 

HTC Desire @ htc.com

HTC Bravo Renamed Desire, Modified Nexus One? @ phandroid.com

HTC Desire hands-on @ slashgear.com

 

htc-desire-press2-550x449.png

 

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Endret av Evju
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kameraet er som alltid et aber for HTC... Tenk deg SE C905 kamera på denne! Designet synes jeg er helt fantastisk, og skjermen er større og med bedre oppløsning enn Legend.

 

Eneste problemet med denne er at den ikke er vanntett. Sikkelet mitt kommer til å ødelegge den i løpet av første uken...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
De kommer garantert med noe bedre, men da må du vente enda lengre ^^ En gang må man bare hoppe i det om man virkelig vil ha ny mobil

 

Kjøpte meg en Tattoo før jul, så jeg må nok vente litt pga binding...Skal nok ha god tid da tenker jeg :)

Før jul hadde jeg ikke råd til Hero, men nå ville jeg nok ha kjøpt den...

 

Men om det kommer noe som ligner på Desire til høsten/jul, vet jeg hva jeg skal kjøpe :D

Lenke til kommentar
10. mars var iallfall veldig tidlig!

 

Gleder meg! Har ventet på nexus one, men tror den telefonen her uansett har alt jeg kommer til å trenge. Voice input blir jo ikke bruk, noise cancelation kunne vært kjekt da.

 

Joda, noice cancelation er vel å greit det, men jeg har aldri følt at jeg har trengt det tideligere så det blir nok ikke et stort savn.

Lenke til kommentar
bestilte denne i sta... netcom har sett lansering til 10.3 kjøpte den for 1499 med Iconnect abennementet deres, synest det virka greit nok... ca 350 kr /mnd gratis internett på mobilen, og 0,45 for å ringe... også betale 29 kr ekstra for netcom venner så blir det bra : D

Hvor realistisk er denne datoen? Har netcom for vane å ha rett dato på nylanseringer? Syns det er veldig få andre som har telefonen i prislistene sine hvis den kommer om tre uker...

Lenke til kommentar
bestilte denne i sta... netcom har sett lansering til 10.3 kjøpte den for 1499 med Iconnect abennementet deres, synest det virka greit nok... ca 350 kr /mnd gratis internett på mobilen, og 0,45 for å ringe... også betale 29 kr ekstra for netcom venner så blir det bra : D

Hvor realistisk er denne datoen? Har netcom for vane å ha rett dato på nylanseringer? Syns det er veldig få andre som har telefonen i prislistene sine hvis den kommer om tre uker...

 

Jeg har ingen tro på den datoen iallefall. Det er som du sier, få andre som har dato og iallefall ikke så tidelig.

 

Edit: http://gizmodo.com/5474479/htc-legend-desi...nd-availability

Endret av Session^^
Lenke til kommentar
bestilte denne i sta... netcom har sett lansering til 10.3 kjøpte den for 1499 med Iconnect abennementet deres, synest det virka greit nok... ca 350 kr /mnd gratis internett på mobilen, og 0,45 for å ringe... også betale 29 kr ekstra for netcom venner så blir det bra : D

Hvor realistisk er denne datoen? Har netcom for vane å ha rett dato på nylanseringer? Syns det er veldig få andre som har telefonen i prislistene sine hvis den kommer om tre uker...

 

Jeg har ingen tro på den datoen iallefall. Det er som du sier, få andre som har dato og iallefall ikke så tidelig.

 

Edit: http://gizmodo.com/5474479/htc-legend-desi...nd-availability

 

 

har ikke så tro på datoen jeg heller.... men dem har hvertfall gitt ut en pris som er greit nok... så jeg bestilte den så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet :p

Lenke til kommentar

Ble veldig usikker på om jeg skulle gå for Nexus One, eller vente til Desire kommer.

 

Eneste minuset med Nexus One for min egen del, er mangelen på FM Radio (kommer sikkert for oss tuklere, Desire og Nexus One har samme radio-chip, så det er nok bare snakk i en driver og programmet), den optiske trackballen (som frister litt) og de fysiske knappene (har ikke prøvd de virtuelle enda, men skal få prøvd snart).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...