Mobildryss fra HTC
Skrevet 16. februar 2010 - 16:52
Desire virker som en herlig mobil. Spørs om ikke Heroen blir solgt nå gitt! Synd Legend "kun" kommer med 600 mhz cpu...
Skrevet 17. februar 2010 - 08:33
Det er ingen spesifikk dato på når den kommer til Norge (foreløpig så vidt jeg vet), men vi kan regne med at den er tilgjengelig i Norge samtidig som den slippes ut i Europa (i april).
Dette innlegget har blitt redigert av JohanOle: 17. februar 2010 - 08:36
Skrevet 17. februar 2010 - 10:29
Hadde håpet at de skulle komme med noe mer info om HTC Salsa, det er den mest spennende telefonen det går rykter om for tiden synes jeg... Ikke for det, Desire ser jo også fantastisk ut, selv om jeg er veldig usikker på den nye versjonen av Sense, denne pinch-funksjonaliteten virker bare tungvint.
Skrevet 17. februar 2010 - 15:09
Skjermstørrelse, skjermoppløsning, cpu+minne hvertfall...
Tatt disse forskjellene i betraktning er vel den eneste grunne til å velge Legend smak og behag når det kommer til design, for 200-300kr er den bedre skjermen og cpu'en vel verdt hvis det blir prisforskjellen på disse 2
Tatt disse forskjellene i betraktning er vel den eneste grunne til å velge Legend smak og behag når det kommer til design, for 200-300kr er den bedre skjermen og cpu'en vel verdt hvis det blir prisforskjellen på disse 2
Skrevet 18. februar 2010 - 12:29
MrEspen skrev 17/02-2010 : 15:09:
Skjermstørrelse, skjermoppløsning, cpu+minne hvertfall...
Ja, nettopp. Likhetene og prisene er såpass like at det er vanskelig å skjønne at de slipper begge to. Det hadde vært mer logisk for meg hvis de hadde nøyaktig samme spesifikasjoner, og pris, og det eneste som skilte dem var design.
Logg inn
Registrer deg
Hjelp

Opp
Multisitat