Gå til innhold

Se HTC Sense 2.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper virkelig ikke at skjermen til Hero er så lite responsiv.

 

Det så ut som han ikke har brukt Hero'en før, eller så har han kanskje problemer med å holde kameraet med høyrehånden mens han opererer Hero'en med venstrehånden. Eventuellt kan det være at selve ROM'et/programvaren er på et tidlig stadium som Marcyss nevnte.

Lenke til kommentar
Det er jo sannsynligvis en pre-alpha...

 

Ja, det var det jeg tenkte etter jeg skrev innlegget, men orket ikke å redigere innlegget.

 

Hvorfor håper du ikke det?

 

For da er skjermen elendig. Simple as that.

 

Det så ut som han ikke har brukt Hero'en før, eller så har han kanskje problemer med å holde kameraet med høyrehånden mens han opererer Hero'en med venstrehånden. Eventuellt kan det være at selve ROM'et/programvaren er på et tidlig stadium som Marcyss nevnte.

 

Jepp, det ser bare ut som at skjermen er svært uresponsiv. Enten er det pga han sliter med kameraet, eller at det er softwaren og ikke skjermen. Jeg eier ikke en Hero, så jeg kan ikke si noe på det.

Lenke til kommentar

@theGreatest

 

Hva slags problem har du med YouTube-appen på Hero (har selv et problem med at jeg får "This video cannot be played"-feilmeldingen ørten ganger før det fungerer)? YouTube-appen er blitt oppdatert siden "Android 1.5". Jeg har ingen problemer med nettleseren forutenom at den kanskje kunne ha vært litt raskere/mer smooth.

Lenke til kommentar

Det er nettopp det som er problemet, jeg gidder ikke trykke på en link førti ganger for å få den til å funke... får samme melding som deg. Jeg har faktisk prøvdå trykke på en link kanskje 10-15 ganger og gitt opp.

Den viser heller ikke youtube videoer i så god kvalitet som iphone føler jeg... selv med high quality settingen.

 

Nettleseren henger seg opp i ny og ned, og jeg må slå den av og på (gjennomm taskkiller) 2 - 3 ganger før det funker igjen. Kan bruke market fint selv om nettleseren streiker, så det er ikke nettet det står på.

 

Hvilken android versjon bruker du?

Det er vel bare 1.5 som er ofisiell til Hero? Har du en oppgradert youtube app?

Lenke til kommentar

Jeg bruker samme som deg, 1.5. Men jeg har lekt med nyere uoffisielle versjoner av Android, der har YouTube-applikasjonen blant annet blitt oppdatert. Jeg har testet den litt, og det ser ut til å fungere fint utenom et par små bugs. Men vi får håpe at YouTube er fikset til Android 2.1-oppdateringen som skal visst komme i mars.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...