Gå til innhold

Datoen for Office 2010 trolig klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg ikke påstå at at jeg tar alle journalister, skribenter, artikkelskrivere eller hva de nå kalles i forsvar. Og mener absolutt at man bør ha en ganske så korrekt skrevet artikkel både grammatisk og på andre måter, selvom jeg på ingen måte klarer å skrive korrekt norsk. Men !!

 

Det ser faktisk ut som det har gått sport i, eller blitt om å gjøre, å hetse artikler, uansett, på den ene eller den andre måten. Enten så er det forfattern, eller så er det skrivefeil, eller så er det som i dette tilfellet, at man kaller det agurk-nyheter fordi at en norsk nettside som omhandler it-NYHETER faktisk belyser det faktum at det er sluppet ut en NYHET om at Microsoft muligens kommer til å ha release på office 2010 den og den dato.

 

TUSEN TAKK sier nå jeg, til både hw.no, forfattern, og for at de faktisk ikke bryr seg om all sytingen og gnålingen fra utakknemlige klagere, som slenger med leppa med en gang det kommer en artikkel som ikke passer 100% til deres oppfatning eller dagsform.

 

Får si som min kone sier til meg av og til: "Har du ikke noe positivt å komme med, så kan du likegodt bare holde kjeft" :p

Lenke til kommentar
TUSEN TAKK sier nå jeg, til både hw.no, forfattern, og for at de faktisk ikke bryr seg om all sytingen og gnålingen fra utakknemlige klagere, som slenger med leppa med en gang det kommer en artikkel som ikke passer 100% til deres oppfatning eller dagsform.

Det å kunne ta seg til kritikk må da være mulig. Arsæll spyr ut forhastede, dårlige direkteoversettelser fra pressemeldinger daglig. Det er ekstremt lite nyhetsverdi i disse artiklene og artikler som dette gjør at jeg til daglig heller besøker nyhetssider som produserer mer innhold og dybde, som anandtech.com og Ars Technica.

 

Får si som min kone sier til meg av og til: "Har du ikke noe positivt å komme med, så kan du likegodt bare holde kjeft"

Det må da ikke være for mye å forvente at artikler generelt sett skal være større enn stock-fotografiet. Denne artikkelen har ikke Arsæll en gang tatt seg bryet med å oversette 100%. Jeg hadde ikke hatt noe i mot en slik artikkel en gang i blant, men når det er stort sett det eneste som blir skrevet av Arsæll (bortsett fra marginelt oppdaterte linkesamlinger i guide-form som har blitt skrevet for et par år siden) må det da være lov til å komme med litt velplassert kritikk?

 

Kommentarfelt er ikke nødvendigvis til for ukritisk hylling av den fantastiske artikkelen vi har fått æren av å lese (selv om den kan være det) men leserenes kommentarer om artikkelen, på godt og vondt. Det er mange lesere som har kritisert Arsæll for hans mangelfulle artikler over lang tid, og jeg har en følelse som sier meg at kritikken ikke har blitt tatt til ettertanke i det hele tatt. Arsæll svarer aldri på hendvendelser, kommentarer og kritikk, noe som er veldig synd da jeg føler at kommentarene i mange tilfeller er mange ganger så opplyste, velskrevet, og fascinerende. Forumbrukere som GullLars og Simen1 (med mange flere) har ofte skrevet kommentarer som er mye, mye bedre enn artikkelene de hører til.

Endret av saccosekk
Lenke til kommentar
Forumbrukere som GullLars og Simen1 (med mange flere) har ofte skrevet kommentarer som er mye, mye bedre enn artikkelene de hører til.

Sånn sett er det vel greit at det i alle fall kommer artikler, slik at det faktisk blir skrevet gode kommentarer. Skal dog ikke si meg helt uenig i at enkelte artikler gjerne kunne vært litt dypere.

Lenke til kommentar
Det ser faktisk ut som det har gått sport i, eller blitt om å gjøre, å hetse artikler, uansett, på den ene eller den andre måten. Enten så er det forfattern, eller så er det skrivefeil, eller så er det som i dette tilfellet, at man kaller det agurk-nyheter fordi at en norsk nettside som omhandler it-NYHETER faktisk belyser det faktum at det er sluppet ut en NYHET om at Microsoft muligens kommer til å ha release på office 2010 den og den dato.

Jeg er klar over at 'alle' liker å hetse artikler, og jeg liker å identifisere meg med dem som heller gir ros der ros er fortjent, enn dem som refser alle artikler. Alikevel føler jeg det er på sin plass at Arsæll skru av RSS-leseren sin en gang i blandt, og dropper alt maset om at Microsoft har sluppet en ny dittversjon av datt. Når man i tillegg kan se at han ikke har et ENESTE foruminnlegg i den siste tiden ut over de som blir postet som standard ved ny artikkel bør man stille et spørsmål ved denne mannens engasjement.

 

For all del, om Arsæll ønsker å spamme en side med kjedelig informasjon om Microsoft, diverse bloatware og annen utrolig spesifikk programvare, kan det tas for EGEN regning på feks software.no eller tilsvarende. På den måten kan pengene som vi brukere generer for hw.no bli brukt på artikler som de fleste av oss synes er interresante. Jeg tørr nesten påstå at om man tar en titt på hvilke artikler som er mest populære vil neppe en stor prosentandel av Arsælls artikler havne på top.

Lenke til kommentar
Får si som min kone sier til meg av og til: "Har du ikke noe positivt å komme med, så kan du likegodt bare holde kjeft"

 

Dæven tøyte, hadde jeg vært deg hadde jeg spent kjærringa på dør.

Det MÅ DA GÅ AN å kunne tåle kritikk når man presterer kritikkverdig! Makan til SPRØYT.

 

For å snu på flisa ... hvis du, som har så lang fartstid på forumet, ikke SER at kvaliteten på hw.no's artikler har sunket etter de ble oppkjøpt (totalt har de tatt seg litt opp det siste året, men ikke nok) så skal det tydeligvis ikke mye for å tilfredsstille dine kvalitetskrav.

 

Hvis du ser det, men smiler og gir blanke så får heller DU holde kjeft og la oss som heller vil ha kvalitetsstoff fra en av norges større it-relaterte nettsider snakke for oss selv.

 

Arsælls artikler fortjener enhver kritikk de får, og jeg kan telle de GODE artiklene han har publisert på maks 3 fingre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...