Gå til innhold

Test: Chrome 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettbank fungerer nå

Vi prøvde å logge oss inn på en nettbank med BankID, noe vi hadde problemer med i forrige versjon av Chrome, men denne gangen gikk det uten problemer.

Jeg kjører Chrome 3.0 under Ubuntu og har ikke hatt problemer med nettbank, så hvorfor windows har det skjønner jeg ikke :)

 

EDIT: Med BankID ja!

Endret av sinnadyr
Lenke til kommentar

Å ta skjermskudd av Acid2-testen er greit. Å ta skjermskudd av Acid3-testen er også greit, men det forteller kun halve historien, ettersom ett av Acid3s kriterier er jevn animasjon. En nettleser kan ende på 100/100 og ha hakkete animasjon, hoppe over noen animasjoner etc.

 

Dette aspektet utelates alltid, noe jeg fortsatt anser som slett journalistikk ettersom det er påpekt mange ganger før og er informasjon som er lett tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Begynner å hjelpe seg, men API for utvidelser er ikke helt i mål ennå. Utvidelser som flashblock er mye lettere å komme seg rundt i chrome enn i firefox. Noscrpt vil ikke komme til chrome slik API'en er i dag :S Fortsetter med Firefox til dette er på plass.

Endret av enl
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hva er vitsen? Jeg mener, jeg trenger ikke alskens finurlige funksjoner, og ikke tror jeg den gjennomsnittlige mannen i gata trenger det heller.

 

Chrome er perfekt for vanlig bruk.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Opera er minst, Opera er raskest, Opera har det meste innebygget hvis man har lyst til å bruke det, feks mail, rss, torrent, Musebevegelser, Speed Dial.

Man kan endre på utseendet selv hvis man har lyst.

 

Hvorfor vil du ikke bytte?

 

 

Hvis du ikke gidder er jo selvfølgelig en grunn. Det tar jo litt tid å venne seg til det.

 

(Ikke for å starte krig her nå altså. Firefox kan sikkert gjøre alt med addons.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...