Gå til innhold

Google Buzz lanseres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er da ikke med måte på hvor sosiale man skal være i dag, da? Mulig bare det er den seige romsdalingen i meg som tyter frem her, men jeg skjønner ikke hvorfor absolutt alt skal integreres i sosiale nettverk? Innen jeg bygger hus regner jeg med at samtlige speil som selges har innebygget Facebook, Twitter bladibla-apps med ansiktsgjenkjenning, slik at når jeg står og høvler over trynet mitt om morran oppdateres dette direkte på alle sosiale medier uten at jeg trenger å gjøre noe. Hvorfor har folk så mye på hjertet for tiden?

 

Sosiale medier forringer kvaliteten av internett.

 

(Merk: Jeg er ikke en notorisk anti-sosiale-medier-fyr, og har konto både her og der, men jeg har ikke noe særlig behov for å måtte ha facebook på absolutt alt, ihvertfall ikke i mail-klienten!)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...