Gå til innhold

Chrome 5 klar for test


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På hvilken måte har versjons nummeret noe å si? Det er ikke som om det finnes noe standard. Og oppdateringene har ikke vært små.

Nei, men finnes visse normer. Og google har jo tatt litt av, det må du vil innrømme.

 

Ser ikke noe unormalt med måten Google gjør det på, har sett mye annet rart også.. De følger ihvertfall en grei oppskrift. Hver gang de brancher ut en ny stabil versjon, bumper de opp versjonsnummeret i development-branchen ett hakk.

Lenke til kommentar
Tror ikke denne versjonen vil gjøre de største utslagene. Men fint å se at google er så aktive med utviklingen av nettleseren sin, ønsker meg også at MS kunne fulgt den utviklingstakten.

Nei...

 

Du ønsker at bedrifter skal modernisere websystemene sine slik at de ikke låser seg til en bestemt browser, slik at vi kan bli kvitt IE6 en gang for alle. Nå må vi forholde oss til at arbeidere, som også er normale mennesker, er låst til IE6.

 

MS har vitterlig prøvd med IE7 og 8 som er å beskrive som en forsiktig oppgradering ... men bedriftene rikker seg ikke.

 

Syns derfor det er feil å skyte MS.

 

På en annen side så er holdningene til bedrifter slik: "vi skal ha et system som vi kjøper nå, og vi skal ha dette i 15(privat)/30(staten)år".

Det de glemmer er at data er så sinnsykt flyktig at 3år gamle ting er totalt utdatert, og derfor ikke legger det med i kalkuleringene og planene sine.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva som var galt med Chrome hos meg, det var superraskt på enkelte nettsider. Men på andre siter, (feks av alle ting gmail.com) så begynte den med noe proxymas og brukte ekstremt lang tid til å fyre opp sidene. Inntill det er fikset forholder jeg meg nok til ramslukeren opera :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...