Gå til innhold

Endelig HTC Sense til Magic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Artikkelen er nå oppdatert med denne problemstillingen. Vi har dessverre bare tradisjonelle arbeidsdager på dagtid, og kan ikke bruke masse tid på å tråle forumet hver dag. Når en slik oppdatering legges ut på den norske delen av HTCs nettsider tok vi det for gitt at programvareoppdateringen er for nordiske brukere. Vi er igang med å få klarhet i dette :)

Lenke til kommentar
Litt research hadde jo vært fint. ROM'en kan ikke lastes ned, og det hele er trolig en feil fra HTC. Dette har vært diskutert i forumet siden i går.

 

Men vi kan jo håpe at dette betyr at noe er på vei...

Slike innlegg finner jeg liten nytteverdi i. Man kan ikke forvente seg at alle leser de samme forumtrådene som en selv. Man skal da ikke måtte få kjeft fordi man ikke har lest alle tråder i forumet før man legger ut nyheter.

 

Ellers må jeg si at denne oppdateringen gjør det mer sannsynlig at jeg kjøper en HTC-telefon i fremtiden. Det er gledelig at de tar vare på eksisterende kunder på denne måten.

 

Et lite spørsmål: Går det an å skru av Sense-grensesnittet igjen hvis man ønsker det?

Lenke til kommentar
Ellers må jeg si at denne oppdateringen gjør det mer sannsynlig at jeg kjøper en HTC-telefon i fremtiden. Det er gledelig at de tar vare på eksisterende kunder på denne måten.

Ta vare på kundene sine? Det er over et halvt år siden de lovet at Magic også skulle få Sense, og med tanke på at Hero og Magic er nesten identiske innvendig, så er det tvilsomt at det er tekniske hindre som har gjort at det ikke slippes før nå.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor lenge de har lovet Sense for Magic, og det gjør meg egentlig ikke noe om vi måtte vente et halvt år på det. Hva hinderet har vært er mindre interessant for min del i forhold til det at de faktisk kommer med oppdateringer, og til og med Sense. Jeg hadde faktisk ikke forventet at det skulle komme.

Lenke til kommentar
vilken android versjon er det? 1,5 1,6 2,0 ?

 

htc magic har 1.6.

 

Det dumme er jo at htc ikke kan lage et htc sync program som fungerer med xp service pack 3...får ikke til noe når eg bruker det med min hero

Har også Hero og kjører XP service pack 3. Ingen problem med HTC-sync

Lenke til kommentar

hehe, da er det bare å håpe at HTC klarer å lage noe nyere enn Android 1.5 til Hero da...

Det har tatt sin tid. HTC pleier å være ganske flinke til å passe på eksisterende kunder, men Hero-oppdateringene går det sakte med.

 

Spesielt én ting som irriterer meg med eksisterende Sense, og det er dato-merking av SMS. Umulig å finne ut når på døgnet en melding ble sendt eller mottatt, kun dato.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...