Gå til innhold

Finn drivere for Windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd lignende programmer før, og har dårlige erfaringer. Det beste er nok fortsatt å gjøre det manuelt selv. Jeg endte opp med å få feil drivere til lydkort bl.a, og utdaterte drivere til skjermkort etc...

 

Det beste hadde vært om MS la opp et tettere samarbeid med driverutviklere, på en måte så driverne ble kontrollert nøye og ble installert gjennom WU. Men det er nok et for omfattende prosjekt til at vi noen gang ser det komplett, selv om vi alltids kan forvente forbedringer....

Lenke til kommentar

Jeg har brukt DriverGenious Professional Edition til nå. Er det noen som har erfaring med den og kan si hvordan Driver Easy er i forhold?

 

Jeg har testet DriverGenious litt ved å bruke den for å søke etter oppdateringer og sjekke produsentens hjemmeside etterpå for å dobbelsjekke om den fant riktig og nyeste driver. Har enda ikke funnet feil og er sålangt veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Jeg har brukt DriverGenious Professional Edition til nå. Er det noen som har erfaring med den og kan si hvordan Driver Easy er i forhold?

 

Jeg har testet DriverGenious litt ved å bruke den for å søke etter oppdateringer og sjekke produsentens hjemmeside etterpå for å dobbelsjekke om den fant riktig og nyeste driver. Har enda ikke funnet feil og er sålangt veldig fornøyd :)

Koster DriverGenious penger? Men savner virkelig et verktøy for driver oppdateringer. Spesielt ved ny-installasjon.
Lenke til kommentar
De er nok ikke oppdaterte...

Jeg får f. eks. ny ATI skjermkortdriver og nye Realtek ethernetdrivere omtrent hver måned - Win7x64, men merkelig nok ikke Realtek lydkortdrivere, de må oppdateres manuelt.

 

Windows 7 fikser en god del driveroppdateringer, og de som er igjen er såpass lette å oppdatere at jeg ikke har lyst til å betale 30 dollar for et produkt som gjør det automatisk. :p

Lenke til kommentar

Hmm.. Kanskje litt paranoid, men jeg stoler ikke på et program fra et nettsted som skriver engelsk med mange skrivefeil..

 

Eks: Auto Detec & Download Drivers

 

Finn minst fem feil:

Due to very high volume download request, our download server was over loaded, we are migrating the download server to a 5x faster new server, you may expect 404 error during drver download, this error will be fix after we migrated to the new server. The driver detection service will not affect during this migration.

Endret av Rascal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...