Gå til innhold

Test: Samsung GT-I8000 Omnia II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ?? Testen kommer først nå??? Hvorfor i alle dager så sent?

 

Btw, hadde Samsung Omnia, og Samsung ligger langt bak HTC. Gikk for HD2 istedet, og er veldig glad for det.

 

Edit: Veldig bra test. Tregheten kan imidlertid kureres med en custom rom. Første Omnia hadde også veldig mye problemer som fort var løst med en custom rom.

Endret av Marcyss
Lenke til kommentar

Ofte slår det meg hvor lite grundige testene i amobil er, og siden jeg nå har denne telefonen, klarer jeg ikke dy meg for å kommentere/rette opp litt:

 

1: Ved sms skriving kan man velge flere tastaturer ved å holde "mode" knappen inne - også telefontastatur.

2: Mulig det er forskjeller på Opera builds, men på min kan man ved å trykke skjermen velge å kopiere tekst osv - man kan også velge å åpne lenker i nye faner. Så, helt ødelagt er opera ikke ;)

 

Ellers er det jo tydelig at de har litt aversjon mot Windows telefoner. Når det er sagt, ville jeg nok ikke anbefalt en WM telefon til hvem som helst. Det er de nok litt for avanserte for, selv om introduksjonen av Touchwiz, Touchflo o.l. har hjulpet på endel.

Lenke til kommentar
min omnia HD er da kapasitiv.

Du er vel ikke plaget med riper antar jeg ?

 

_______

 

 

Fra testen :

Vi prøvde ut skjermens holdbarhet med en skarp gjenstand. Mens mobiler med kapasitive skjermer gjerne ikke engang gir etter for en tapetkniv, fikk vi en saftig ripe i skjermen av en binders og uten spesielt mye makt. Alt tyder på at skjermen kommer til å se ut som et uvær om et år dersom du ikke behandler den med forsiktighet

Huff ... Jeg som hadde siktet meg inn på Samsung Pixon12.

Den har etter hva jeg skjønner samm type skjerm.

 

Noen som langtidserfaring med Pixon 12, eller med samme typen skjerm ?

Endret av johome
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...