Gå til innhold

Ringer du i fylla?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok?

Følte hele artikkelen var en innledning som aldri sluttet. Helt meningsløs med andre ord. Når dere først skulle lage en slik artikkel kunne dere jo lagt litt mer arbeid i det enn å gjengi pressemeldingen og kanskje funnet frem noen applikasjoner eller lignende som kanskje prøver å hindre at man ringer enkelte folk ringer i fylla o.s.v.?

Lenke til kommentar

Zic0: Det er resultatene fra en undersøkelse som presenteres. Hvilke applikasjoner tenker du på?

 

Vi drister oss til å påstå at hyppigheten av pinlige mobilsamtaler vil jevne seg ut over aldersgrensene med tiden, ettersom den eldre delen av befolkningen bruker mobilen stadig mer.

Jeg vil driste meg til å komme med en annen forklaring. Jo eldre man er jo større er sannsynligheten for at man har rast fra seg de verste fyllekulene og fylletabbene i ungdommen. Bruken av mobiltelefoner var også betydelig lavere før 1995 enn nå. De som var ungdom før det måtte ty til fasttelefon for å gjøre de samme tabbene og det er ikke alltid like enkelt. Særlig ikke i fylla når man attpåtil må huske telefonnumrene. Mobilalderen har gjort det langt lettere å gjøre fylletelefontabber.

post-3851-1264017002.png

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Simen1: Det finnes noen applikasjoner til f. eks. iPhone som skal kunne hindre deg i å ringe i fylla, mener jeg å ha lest. Enig med Zic0 at Amobil kunne gjort litt mer ut av denne artikkelen. Jeg for min del synd egentlig ikke det var spesielt overraskende, kanskje annet enn at jeg syns tallet var lavt.

 

Selv kommer jeg ikke på noen telefonsamtaler jeg har hatt i beruset tilstand, som jeg angrer noe på. Ei heller SMS for den del ...

Lenke til kommentar
Har ALDRI ringt i fylla i det hele tatt :)

Er jeg ikke flink?

 

Men det kan jo kanskje ha litt med at jeg er avholds, eller?

 

Jeg har heller aldri ringt i fylla, derimot har jeg sitti på diskusjon.no opp til flere ganger i fylla... F.eks nå :innocent:

 

Student+fri resten av uka fra tirsdag innebærer en sund (sundt å være glad?) uke :p

Lenke til kommentar
Skyldig....

Ikke rart, det er jo bilde av deg i artikelen. :D

 

Jeg fikk en SMS forrige lørdag rundt 11:00: «takk for at du ringer og legger igjen beskjed fire om natta». Meldingen som ble lagt igjen var av at jeg mistet telefonen i bakken og så prøvde å legge på.

 

Haha!

 

Hørtes ut som en typisk fyllesamtale. Alt skal plutselig bli så fryktelig vanskelig, selv det å legge på. Jeg tenderer til å ringe et par heldige, utvalgte folk. Har blitt en slager å åpne samtalen med "Får ikke du sove heller?".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...