Gå til innhold

Test: Asus Radeon HD 5750 Formula


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg håper det er hurtigheten til kortet de prøver å illistrere ved den layout'en. Ille om kortet har et lydnivå som ligner Formel 1.

 

vriiiiIIIIIIIIIIII

Lenke til kommentar

Det som er synd er at når man setter inn kortet i hk så blir det jo stående med kjølern nedover, det er jo ikke noe spes å se under siden av kortet, er jo oversiden man skal se.

Ingen som har tenkt på det noen gang?

Jaja, kald luft ligger nederst og da suger sikkert vifta opp med kald luft, i know, i know, men likevel.

 

Men en kul kjøler da, vil ikke akkurat kalle det fjortis, er ett par andre kjøler også som ikke burde sett dagens lys.

Lenke til kommentar
Produsentene trikser nå selv med AMDs 5-serie.

 

 

 

Les mer

 

Utifra tittelen trodde jeg at man mente at produsenten hadde jukset eller kommet med en løgn på en eller annen måte. Om dette kun er en referanse til "kjøleløsningen" så synnes jeg tittelen blir litt misvisende om noe.

 

Hva ønsket man egentlig å gi inntrykk av med denne tittelen?

 

Grei test forøvrig, men mulig å fornye grafene litt? Blir litt anno 2009 føler jeg :p

Lenke til kommentar
Asus Radeon HD 5770 Formula er det fulle navnet, et kort som føyer seg inn i rekken blant Asus' andre Formula-produkter

 

Dette er vel en liten trykkfeil på førstesiden? Den linker også til en side i prisguiden som ikke "funker".

 

 

 

 

Uansett, stilig kort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...