Gå til innhold

Design-Android fra Lenovo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står da i teksten, men større mirakler har skjedd før..

 

For det kinesiske markedet

 

Mobilen i første rekke myntet mot det kinesiske markedet og den er derfor utstyrt med WCDMA, en standard som ikke er utbredt i Europa. Lenovo har laget sitt eget grensesnitt for Android. Dette kaller de Ophone, og i følge de som har fått klå på telefonen skal det være en slags blanding av HTC sitt tilsvarende grensesnitt, Sense, og Iphone. Palm Pre som er noe mindre kjent her på berget nevnes også i sammenhengen.

Lenke til kommentar

Ja, denne falt virkelig i smak! For en lekkerbisken! Helt siden Neonode N2 kom har jeg ventet på noe skikkelig lekkert, og denne ser ut til å være akkurat det. Håper virkelig det kommer en Europa-modell etterhvert.

 

Edit: oPhone? Var det ikke Dell som lanserte det en gang ..?

Edit2: http://www.amobil.no/artikler/-_dell_lanse...faa_dager/71283

Endret av OML
Lenke til kommentar
Ja, denne falt virkelig i smak! For en lekkerbisken! Helt siden Neonode N2 kom har jeg ventet på noe skikkelig lekkert, og denne ser ut til å være akkurat det. Håper virkelig det kommer en Europa-modell etterhvert.

 

Edit: oPhone? Var det ikke Dell som lanserte det en gang ..?

Edit2: http://www.amobil.no/artikler/-_dell_lanse...faa_dager/71283

 

Ser at vi har bommet litt, ja. Det er visst ikke Dell som har utviklet plattformen heller - men China Mobile. Retter artikkelen.

Lenke til kommentar
Dette er uten tvil den stiligste telefonen jeg har sett på veldig lenge! At den en Lenovo er også et stort pluss; alt de tar på blir som oftest til gull. Hadde man bare hatt mange penger... :cry:

Enig! Men jeg er litt skeptisk til Lenovos mildt sagt korte erfaring med produksjon av mobiltelefoner.

 

Dette tror jeg er den peneste telefonen jeg har sett noen sinne. Håper de følger opp med en europeisk versjon og norsk språkdrakt. Og ikke minst at den havner på riktig side av 3000 kr.

Noen flere bilder, dessverre med fingermerker, dårlig lys og sikkert dårlig kamera.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg totalt enig med dere andre her...

Denne telefonen så GRISELEKKER ut! Djises, i det siste har jeg kun falt for én telefons design, og det er HD 2 fra HTC, men den var bitte litt i største laget, selv om skjermen er sweet..

Denne ser jo bare helt perfekt ut.. Og grensesnittet så rå-lekkert ut!

Men hvorfor er det alltid slik at når det for en gangs skyld kommer noe som frister meg bort fra iPhone, er det umulig å få tak i den ????!!!

Jeg hadde ærlig talt ikke trodd at kjedelige Lenovo skulle komme ut av skapet med et utrolig design som dette...

Sosiale tjenester integrert i OSet er det vel kun Palm, HTC og noen android telefoner som kjører på med, og det har jeg VIRKELIG savnet og irritert meg over at ikke iPhone'n min har.. Kanskje vi får det med OS X 4..

Men denne telefonen hadde bare et helt rått design, det er ikke mer å si om den saken!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...