Gå til innhold

Gratis backup-program


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har heldigvis vært lur nok til å legge inn LogMeIn eller NX på alle familiepc-er jeg har innsett at jeg blir nødt å gi pc-support for all fremtid uansett hva jeg gjør, da telefonsupport er et sant mareritt. *grøsse* Så da kan jeg installere og sette opp den samme automatiske jobben. Det eneste han gjør i dag er å tykke "run job" etter å ha koblet til eksterndisken, og jeg skal nok klare å vise ham hvordan det fungerer hvis jeg bytter det ut. I tillegg er faderen relativt teknisk oppegående, det ville nok gått greit uansett. Men det er absolutt sant at man ikke bare kan bytte ut ting som brukes av familie, har brent meg på den før. :p

 

Firefox har imidlertid vært en suksess, Og OOo også (men kun delvis). Kan ha noe å gjøre med at de fikk sammenlikne IE7 med FF med adblock+ installert. Jaja, det er nå greit at de bruker programvare man har neonlunde kjennskap til selv. Og surfeopplevelsen ble jo bedre.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Foreløpig har jeg ikke funnet noen gode, enkle backupalternativer, så jeg tester ut denne ei stund nå. Foreløpig virker det jo som et veldig lettfattelig og greit program.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Commodo Backup, men det irriterende var at jeg ikke kunne lage EN scheduled job for både filer, settings og de andre backuptypene. Det betyr at man manuelt må starte alle jobenne (de skal startes manuelt når eksterndisken er koblet til). Nå må man starte alle hvr for seg, og det er tungvindt.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...