Gå til innhold

Lanserer kabinett som skiller seg ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss! Dette var noe nytt ja. Hvis jeg hadde hatt pengene hadde jeg så absolutt anskaffet meg denne bomben! En ting man ikke ser på bildet er kjølingen. Får man noen luftgjennomstrømning i det hele tatt i et kabinett hvor delene er adskilt fra hverandre slik som det er her?

Lenke til kommentar

Dettte er iallefall IKKJE en nyhet? Har også sett artikkler om dette for LENGE siden!

 

Så iallefall dette på Computex i juni 2009 :)

 

Hjemmesiden til kabinettet :)

 

http://www.ttlevel10.com/

 

Denne kunne vel ha vært i artikkelen for å utfylle den litt :thumbup:

 

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=500658

 

Er det noen som får betalt per artikkel, eller er det kvalitet på innhold :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Utrolig spennende kabinett, får vi en test av dette tro? :-)

 

Dere (komplett.no) får sende et kabinett til en av oss, så tester vi mere enn gjerne :thumbup:

 

Jeg er nå av de som enda ikke har fått med seg denne godbiten av et kabinett så hva så om det er "old news". Ved mindre man faktisk bor her inne og på andre lignende nettsider så nytter det jo ikke å få med seg alt første gangen ;)

 

Kjedelig hvis vg.no skulle stadig komme med gamle nyheter sånn i tilfelle noen ikkje hadde fått de med seg :!:

Lenke til kommentar
Jeg er nå av de som enda ikke har fått med seg denne godbiten av et kabinett så hva så om det er "old news". Ved mindre man faktisk bor her inne og på andre lignende nettsider så nytter det jo ikke å få med seg alt første gangen ;)

 

Kjedelig hvis vg.no skulle stadig komme med gamle nyheter sånn i tilfelle noen ikkje hadde fått de med seg :!:

 

Kan ikke sammenlignes! VG publiserer vell 100 hvis ikke flere nyheter daglig. Her inne kommer det toppen 10? Så litt old news for å få liv i siden skader ikke ;)

Lenke til kommentar

Morsomt med litt annerledes kabinetter. Antagelig gir denne løsningen bedre passiv kjøling enn vanlige kabinetter, men de mest energikrevende komponentene (CPU, GPU, PSU) må selvsagt ha aktiv kjøling.

 

Jeg håper noe av dette har så mye for seg at andre lar seg inspirere.

 

Farge og form var noe harry, men likevel litt stilig.

 

Prisen er helt på bærtur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...