Gå til innhold

Lenovo med en skikkelig hybrid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tøft! Også er det imponerende med 8 timer batteritid med en maskin på usle 0,9 kg som attpåtil kan kjøre 720p. Jeg tror Snapdragon-prosessoren og SSDen kan ta mye av æren for det.

 

Kanskje dumt spørsmål, men det hadde vært tøft om man kunne kjøpe "skjermen" uten resten av maskina.

 

Enig der ja, store muligheter med tanke på digitale kart på en båt eller evt GPS. Men kan vel tenkes at selve maskinen er "docking" for skjermen, mao der den blir ladet.

Lenke til kommentar

Dette var spennende. Litt rart jeg ikke har sett lignende før, syntes jeg..

 

Er det noen som vet om det vil være mulig å kole eksternskjerm opp mot PC-en slik at man vil kunne bruke begge delene av PC-en separat og samtidig?

 

Hva skjer med oppgaver man utfører på "skjermen" når man senere kobler denne tilbake på plass? Vil det fungere som to "partisjoner" eller vil man ikke ha tilgang til den innebygde SSD-en når man setter skjermen på plass. Vil det i så fall synkroniseres?

Det vil sikkert være veldig begrenset plass på "skjermen", men man kan vel lagre ting der allikevel..?

 

Edit: Jeg bare skrapte i overflaten av spørsmål jeg sitter igjen med :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...