Gå til innhold

Hva pønsker Canikon på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette stod skrevet i en artikkel for snart et halvt år siden:

 

"Akam publiserer ikke rykter, med mindre vi for eksempel har sett en prototype selv, eller på annen måte er 100% sikre på at vi ikke skriver noe usant."

 

Er det slik at Akam i dette tilfelle vet mer enn de vil ut med, eller gjøres det unntak for litt tvilsom reklame??

Lenke til kommentar

Det burde vel stått på en annen måte: "Akam publiserer ikke rykter som om de var sannhet" eller "Akam publiserer ikke rykter uten å gjøre det klart at det dreier seg om rykter", men spekulasjoner om hva fremtiden vil bring må vi jo helt klart kunne skrive.

 

Jeg mener selv det kommer klart frem i artikkelen at dette ikke er noe vi vet med noen som helst sikkerhet, men hvis noen er uenige, kan jeg godt legge til en slags disclaimer.

Lenke til kommentar

har ikke sjekket det opp selv, men jeg leste et sted (tror det var på POTN) at alle objektivene som ble flyttet på har gjort et lite prishopp samtidig, så det kan være noe av bakgrunnen, skjønt det er jo uansett en merkelig måte gjøre det på... har også lest tidligere at enkelte objektiver har vært borte fra Canon USA sine sider i korte perioder, noe som har gjort at folk har begynt å spekulere i om de skulle erstattes, uten at så har skjedd såvidt jeg vet..

 

btw, ifølge canonrumors skal canon ha produktlansering 9.feb, og det ryktes om x antall powershot-kameraer og 1 eller 2 speilreflekser..

Endret av Joaaso
Lenke til kommentar

Utrolig hvor mye støy det blir av at den som skulle endre på den amerikanske nettsida i forbindelse med 70-200 II har tabbet seg og rotet det til. En person gjør noe feil og hele kameraverden står omtrent på hodet og holder pusten. (Det er i hvert fall min teori om hva som har skjedd)

 

TheIlluminated: Digitale speilrefleks oppgraderes ofte etter 1-2 år, med ca 1,5 år som det mest vanlige. Det er nå 1,5 år siden D700 ble lansert. Ingen bør bli overrasket over om den blir erstattet i disse dager.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...