Gå til innhold

Popbox lover mye


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne virker veldig interessant. Særlig at den er vifteløs og har alt den trenger for mitt bruk i hvert fall, uten at den er bloatet med mye rart jeg ikke trenger.

 

Størrelsen lover godt for å kunne henge den bakpå TVen.

 

Fjernkontrollen er lekker!

 

Veilendende pris på 130 USD (750 kr) kan nok regnes om til 740 kr + 25% mva - 20% for omregning fra veiledende til laveste nettpris. Da havner man på rundt 750 kr som laveste nettpris i Norge. (+ frakt)

 

Definitivt interessant!

 

Forhåpentligvis har TVer slik funksjonalitet innebygget om få år.

Lenke til kommentar

Grensesnittet er nok forbedret, men er fortsatt langt fra noe jeg kunne tenke meg å bruke. Hvorfor kan de ikke samarbeide med folk fra XBMC/Meedios/MP?

 

Mangelen på TV-støtte er også en kraftig demper i mine øyne. Hvorfor skal man drive å skifte mellom bokser? Hadde vert perfekt om de tok f.eks. XBMC, la til støtte for MP TV-server og laget en boks for dette.

Lenke til kommentar
Dog mangler Popbox mulighet for intern harddisk og savner også Bittorrent-støtten som nevnte C-200 har.

 

Det var da bra.

De har en modell for de som trenger en boks som har disk og kan laste ned filmer viá torrent.

For oss som henter media fra nettverksstasjoner er dette en strålende nyhet. Slipper å betale for å ha en bråkete, treig snurredisk.

Kunne vært løst med SSD, med DET er hvertfall penger ut i snøen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Jag kör NAS från Xtreamer eTRAYz somhanterar mina bit torrents klockrent! Ultra modellen från Xtreamer slår Popcorn med hästlängder,, Då kan man iaf välga vilken GUI man vill köra då de sammarbetar både med XBMC ocg Boxee.

 

Xtreamer Ultra är oxå klar för 3D med Nvidia 3DTV Grafikkort och HDMI 1.4. Xtreamer.no säljer dem för 3995,- på pree orders

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...