Gå til innhold

Skydrive blir mer fleksibelt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man laste opp mapper med gladinet da?

 

Jeg har ikke testet skydrive explorer enda, så jeg vet ikke hvordan det sammenligner, men med gladinet kan du laste opp mapper ja. Disken vises som en helt vanlig disk under min datamaskin. Største forskjellen er at etter du har kopiert filene som normalt til diskne så hopper det opp et lite program som tar seg av selve overføringen basert på hva du valgte å overføre i windows. Det finnes noen begrensninger i forhold til hvor mangee nestede kataloger du kan ha osv. men det tror jeg er en begrensning i skydrive og ikke selve programmet.

 

Skulle gjerne sett et program som tilbød komplett integrering (slik at disken var 100% som en vanlig disk så langt windows visste) mot skydrive slik at det var mulig å bruke med automatiske backup verktøy osv. men dette er så nærmt som har har sett til det så langt ihvertfall.

 

Jeg har ikke satt meg så mye inn i ale detaljene enda, men jeg tror det også er en funksjon som kan håndtere større filer ved å automatisk dele dem opp i biter som skydrive kan akseptere. Det kan være ganske handy (tror dette må slåes på under options).

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Jeg bruker Skydrive som tjeneste og den fungerer bra. En ting som jeg allikevel sliter med er lagring utover 25GB. I disse tider blir det fort alt for lite, og de fleste nettbackup-tjenestene der ute selger oppgraderinger. Dette finner jeg ikke på Skydrive. Har noen andre lykkes med å kjøpe mer lagringsplass?

 

G

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Med skydrive explorer så prøvde jeg nå å kopiere et par mapper fra skydrive til desktoppen. Første forsøk endte med halvparten av filene som fungerte, resten var korrupte. Andre forsøk endte med at hele skydriven ble utilgjengelig. Ikke så veldig tillitsvekkende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...