Gå til innhold

MSI viser frem nye Winds


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
U135 har fått et oppdatert design. Blant annet har MSI også lagt sin elsk på de såkalte chiclet-tastaturene. Disse tastaturene har flate taster og er bygget mer inn i kabinettet i forhold til tidligere. Apple var de første som begynte med disse tastaturene

 

Jeg trodde sony var først med disse tastaturene, i Vaio-pcene.

Lenke til kommentar
mer søppel :dontgetit:

Enn så provoserende det sikkert er for noen så er jeg enig. Men la meg forklare hvorfor:

 

- Maks 2 GB minne (+ Win7..)

- Ingen digital skjermutgang

- maks 1400x1050 oppløsning på analog skjermutgang

- Ingen HD-aksellerasjon

 

Dette er rett og slett for kjipt. Det ser ikke ut til at jeg finner noen bra nok minibærbare før AMD "bobcat" kommer i 2011 om ikke AMD kommer med noen gode ekstra laveffekts Sempron/Turion-løsninger i 2010. Nvidia ION kunne hjulpet på mange av disse punktene, men minnemengden står fortsatt og stanger i 2 GB på grunn av at minnekontrolleren sitter i N450-prosessoren. Synd for Intel, de får ikke mine penger med så kjipe produkter.

Lenke til kommentar
mer søppel :dontgetit:

Enn så provoserende det sikkert er for noen så er jeg enig. Men la meg forklare hvorfor:

 

- Maks 2 GB minne (+ Win7..)

- Ingen digital skjermutgang

- maks 1400x1050 oppløsning på analog skjermutgang

- Ingen HD-aksellerasjon

 

Dette er rett og slett for kjipt. Det ser ikke ut til at jeg finner noen bra nok minibærbare før AMD "bobcat" kommer i 2011 om ikke AMD kommer med noen gode ekstra laveffekts Sempron/Turion-løsninger i 2010. Nvidia ION kunne hjulpet på mange av disse punktene, men minnemengden står fortsatt og stanger i 2 GB på grunn av at minnekontrolleren sitter i N450-prosessoren. Synd for Intel, de får ikke mine penger med så kjipe produkter.

 

Ja, atom er litt svakelig, spesielt når man får relativt billige dual-core celeron CULV--baserte maskiner som er en god del bedreytende, ikke så mye dyrere, og samtidig små.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg er ekstremt spent på når bl.a. U230 blir tilgjengelig. Eneste negative (foreløpig) med U230 er oppløsningen (1366*768). Hvorfor er det ingen som bruker 1280*800?

hd film seff. Men altså, alt beveger seg mot denne type utforminger... og det alle andre gjør er billigere...

 

men u230... spent på sluttkonfigurasjonen og pris, og om noen av de andre produsentene får noen spennende varianter. Men ser ut som de vil lage 1-2gb ram maskiner... tåpelig. Da blir det kun for leketøy.

Lenke til kommentar

'Disse tastaturene har flate taster og er bygget mer inn i kabinettet i forhold til tidligere. Apple var de første som begynte med disse tastaturene, men..'

 

Feil. Jeg er sikker på at Vaio var først med slik tastatur. Apple var de første som kom med gummi versjon av tastaturet. Either way, jeg har både en mbp og en Vaio FW laptop, og kan ikke si at jeg liker å skrive med disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...