Gå til innhold

Lokker til seg enda flere studenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da forstår jeg hva de mente.

Litt rart å sette en dropdown-meny med BA,master osv rett over.

Smør på flesk.

Det er det ikke. Major er hvilket fagfelt du spesialiserer deg innen. I USA har man en major og en minor, som godt kan sees som 80-talls og 40-talls gruppa som benyttes på en del universiteter her i Norge. Man tar f. eks. major i informatikk med minor i psykologi e.l.

Lenke til kommentar

Er veldig spent på dette med rabatter. Fikk følgende svar fra TLF 20. november:

"We are in the final stages of setting up the member discounts for Dell, HP and Lenovo consumer products for our international members. We will be letting you know when that benefit is available outside the United States.

 

The consumer products will be available for purchase online, and links will be provided when available."

Endret av Slackbert
Lenke til kommentar
Synnes det skulle vært lettere å forstå hele poenget.

Hva de gjør, hvorfor de gjør det, hva vi tkener/støtter med det osv.

Ikke bare "signer og få rabatt"

Jeg har skrevet om TLF en rekke ganger tidligere, og det blir som oftest små overfladiske informasjonskapsler i hver om hva TLF faktisk er. Derfor har jeg planer om, når jeg får tid, å sette meg ned og skrive en lengre artikkel om hva TLF er, hva de står for, hva medlemspengene går til, hva man støtter ved å være medlem, etc. Dermed kan jeg i fremtiden lenke til denne, gjerne ved hjelp av en "faktaboks", for de som ønsker mer informasjon om TLF.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...