Gå til innhold

Enormt fremskritt for OVI-store


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til tross for Apples 5,4 millioner nedlastninger syns jeg Nokias 1 million er ganske bra, og jeg tror nok det vil øke en del etterhvert. Men, som det sies til slutt i artikkelen: Tilgjengelighet og utvalg er alfa/omega.

 

Sidenote: Finn Jarle Kvalheim? Er du ny? Kan ikke huske å ha sett det navnet før. Kanskje ikke min "oppgave" å ønske deg velkommen til Amobil, men jeg gjør det likevel. Velkommen!

Lenke til kommentar
Til tross for Apples 5,4 millioner nedlastninger syns jeg Nokias 1 million er ganske bra, og jeg tror nok det vil øke en del etterhvert. Men, som det sies til slutt i artikkelen: Tilgjengelighet og utvalg er alfa/omega.

 

Sidenote: Finn Jarle Kvalheim? Er du ny? Kan ikke huske å ha sett det navnet før. Kanskje ikke min "oppgave" å ønske deg velkommen til Amobil, men jeg gjør det likevel. Velkommen!

 

Ja, det er voldsomt imponerende tall OVI leverer. Såpass dominerende som App Store har blitt i nyhetsbildet hadde jeg ikke trodd at en relativt fersk oppkomling som OVI skulle levere denne typen tall. Nokia har dog gedigen brukerbase, og man vet jo etter hvert at folk er villige til å betale, så lenge kvaliteten holder og det er lett tilgjengelig.

 

Jeg er ny, ja. Kommer fra butikk der jeg har solgt mobiler og datamaskiner i noen år. Dessuten er jeg dingsefetisjist på fritiden. Kan ikke hevde jeg er tørr bak ørene etter halvannen uke i jobben, men jeg satser på at de tørker i ekspressfart :)

 

Takk for hyggelig velkomst!

Endret av fjarle
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...